قدیمی‌ترین شهربازی قم در مسیر احیا

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از احیا قدیمی ترین شهربازی این کلانشهر خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند در توسعه فضای سبز و مکان‌های تفریحی در منطقه ۳ گره‌گشا باشد و سرانه این منطقه و کل شهر قم را بالا ببرد.

به گزارش ایمنا، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اظهار کرد: سرمایه‌گذار بسیار خوبی برای این پروژه (شهربازی سابق ۷۲ تن) انتخاب شده و امیدواریم فرایند قراردادی آن به‌زودی انجام شده و با شرایطی که سرمایه‌گذار دارد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: قطعاً بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند در توسعه فضای سبز و مکان‌های تفریحی در منطقه ۳ گره‌گشا باشد و سرانه این منطقه و کل شهر قم را بالا ببرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: قرار گرفتن این شهربازی در مسیر ورودی اتوبان تهران به قم موجب شده است که زائران نیز از این مجموعه تفریحی استفاده بهینه را ببرند، علاوه بر این ساکنان مناطق ۳ و ۶ شهرداری نیز دسترسی خوبی به این مکان دارند و می‌توانگفت بهره‌برداری دوباره این مکان می‌تواند در توزیع عادلانه فضای سبز و امکانات رفاهی برای شهروندان مفید باشد.

کد خبر 471487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.