فرسودگی احداث خط یک مترو اصفهان تکرار نمی‌شود

عضو شورای شهرستان اصفهان گفت: اجرای خط یک مترو فرسودگی‌های زیادی را به دنبال داشت اما تلاش می‌کنیم این آرزوی شهر اصفهان که در ادامه اجرای خطوط قطارشهری سرعت یابد، محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان امروز (پنجشنبه) در سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهرستان اصفهان، اظهار کرد: مدیران شهرهای اقماری اصفهان باید به اجرای خطوط قطارشهری سرعت دهند زیرا با کاهش شیوع کرونا، بهره‌برداری از قطارشهری در تسهیل رفت‌وآمد میان اصفهان و شهرهای اطراف تأثیرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه حمل‌ونقل عمومی در کاهش آلودگی‌ها و گسترش هوای پاک مؤثر است، افزود: ایجاد خط مترو توسعه شهرهای اقماری اصفهان مانند بهارستان را به دنبال داشته و برای این منطقه ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد.

نماینده اصفهان در شورای شهرستان تصریح کرد: اجرای خط یک مترو فرسودگی‌های زیادی را به دنبال داشت اما تلاش می‌کنیم این آرزوی شهر اصفهان که در ادامه اجرای خطوط قطارشهری سرعت یابد، محقق شود؛ یقیناً حرکتی که در اجرای قطار شهری شاهین‌شهر اتفاق افتاده و توسعه حلقه اتصال اصفهان به شهرهای اقماری نیز باید در کنار مترو اصفهان دنبال شود.

وی با بیان اینکه فاصله میان اصفهان و بهارستان در معرض کاربری‌هایی است که عامل وهن اصفهان در حوزه کلان می‌شود، خاطرنشان کرد: فرمانداری باید نسبت به کاربری‌های جدید در این محدوده مراقبت کند تا فاجعه جدیدی برای کلانشهر اصفهان و شهر بهارستان به‌وجود نیاید.

کد خبر 471466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.