هواوی در جایگاه اول فروش گوشی هوشمند ۵G بازار چین

هواوی کماکان در جایگاه اول فروش گوشی هوشمند ۵G در بازار چین قرار دارد. این برند چینی در سال ۲۰۲۰ میلادی ۴۸.۸ درصد سهم بازار گوشی‌های هوشمند ۵G را از آن خود کرد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت مارکتینگ Push Big، هواوی توانسته در سال ۲۰۲۰ میلادی، ۴۸.۸ درصد سهم بازار گوشی‌های هوشمند ۵G را به خود اختصاص دهد.

آمار فروش گوشی هوشمند ۵G هواوی

جالب‌ترین بخش این گزارش را می‌توان اختلاف قابل توجه برندی دانست که در جایگاه دوم قرار دارد؛ شرکت ویوو با ۱۶.۶ درصد سهم بازار توانسته در جایگاه دوم قرار بگیرد، اما فقط حدود یک سوم سهم بازار هواوی را در اختیار دارد.

گوشی هوشمند هواوی P40 Pro از نظر فروش و فعال‌سازی دستگاه‌های ۵G در بازار، رتبه اول را به دست آورده و جالب آنکه سه گوشی هوشمند بعدی هم از برند هواوی هستند. جایگاه دوم در اختیار هواوی P40 بوده و نام Nova 7 Pro و Nova 7 SE هم در جایگاه‌های سوم و چهارم دیده می‌شود. آیفون ۱۲ تنها موفق به قرار گرفتن در جایگاه پنجم این لیست شده است.

از ابتدای ورود گوشی‌های ۵G به بازار، هواوی همواره در زمره موفق‌ترین‌های بازار قرار داشته است. این شرکت که خود یکی از شرکت‌های پیشرو ارائه خدمات سخت افزاری شبکه ۵G در دنیا است، با تمرکز فوق‌العاده بر این فناوری به دنبال موفقیت در این بازار است.

هواوی با داشتن بیش از پنج گوشی هوشمند در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ۵ جی سال ۲۰۲۰ بیشترین تاثیرگذاری در این بازار را داشته است. در شرایط کنونی به نظر می‌رسد که هواوی را باید حکمران این بخش از بازار دانست.

منبع: گجت نیوز
کد خبر 471425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.