پاختاکور سخت‌ترین حریف تراکتور است/تیم به یک سرمربی دائم احتیاج دارد

یک پیشکسوت تراکتور می‌گوید این تیم در گروه آسانی در لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، کاظم محمودی پیشکسوت تراکتور درباره گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتور در گروه نسبتاً آسانی قرار گرفته است. سخت‌ترین حریف این تیم پاختاکور است که همیشه نشان داده حریف قدرتمندی برای تیم‌های ایرانی است. آن‌ها تیم سرسختی هستند و جدال با تراکتور می‌تواند، قشنگ‌ترین بازی گروه باشد.

وی درباره نیاز به تقویت تراکتور تا شروع لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتور قطعاً به تقویت نیاز دارد. آن‌ها در یکی دو پست به بازیکن نیاز دارند و در نیم‌فصل مالک و مربی تیم باید به فکر جذب بازیکن باشند. البته بیش‌تر از بازیکن، تیم نیاز به سرمربی دارد که تمام تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد. تراکتور در زمین بیش‌تر به شجاعی نیاز دارد تا روی نیمکت. انتخاب موقت او به عنوان سرمربی کار کاملاً درستی بود زیرا او تیم را می‌شناخت و می‌تواتست در آن مقطع بحرانی تیم را هدایت کند و از بحران خارج کند.

محمودی اضافه کرد: حالا که تراکتور روند خوبش را پیدا کرده، نیاز به یک سرمربی دائم دارد. حضور شجاعی در زمین نشان داده که او می‌تواند بازیکن مؤثری برای تیم باشد و در دیدار با ذوب‌آهن، گل‌گهر و استقلال او بهترین بازیکن تیم بود. تراکتور اگر تقویت شود، می‌تواند از گروهش صعود کند و حتی به مراحل بالاتر رود.

منبع: شفاف
کد خبر 471322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.