اجرای گشت رضویون به مناسبت دهه فجر در نجف‌آباد

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد گفت: گشت رضویون که گشت امنیت محله محور است، در طول دهه فجر انجام می‌شود، کمک‌های مومنانه که از همان ابتدای شیوع کرونا شروع شده است همچنان ادامه دارد و خانه محروم که توسط بسیج سازندگی شهرستان بازسازی شده در منطقه کهریزک نجف‌آباد افتتاح خواهد شد.

حجت الله صفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درمورد اقدامات سپاه نجف آباد به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این ارگان همگام با شروع دهه فجر و ۱۲ بهمن، اقداماتی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، بصیرتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی انجام می‌دهد.

وی افزود: ۱۲ بهمن ماه، همگام با آغاز چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی، برگزاری همایش دوچرخه سواری را در برنامه داریم که از پارک کوهستان نجف آباد شروع شده و تا باغ ملی و پس از آن به سمت یادمان شهدای شهرستان ادامه خواهد یافت. در این روز، محفل انس با قرآن کریم را خواهیم داشت که با حضور نیروهای نظامی شهرستان در یادمان شهدای نجف آباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد خاطرنشان کرد: در همان روز، برنامه رژه موتوری از ساعت ۹:۳۰ صبح، همزمان با ساعت ورود حضرت امام (ره) به کشور در سال ۵۷ برگزار خواهد شد که در شهرهای گلدشت، یزدان‌شهر، امیرآباد جوزدان و منطقه مهردشت این کار اجرا می‌شود. مدرسه فجر ۱۲ بهمن نیز در حسینیه شهرک قائم افتتاح خواهد شد.

صفرپور در خصوص انجام مباحث اجتماعی، تصریح کرد: گشت رضویون که گشت امنیتی و محله محور است در طول دهه فجر انجام می‌شود؛ کمک‌های مومنانه نیز از همان ابتدای کرونا شروع شده و همچنان ادامه دارد. خانه محروم هم توسط بسیج سازندگی شهرستان بازسازی شده و در منطقه کهریزک نجف‌آباد افتتاح خواهد شد؛ همچنین افتتاح بازارچه مقاومتی را در دستور کار خواهیم داشت.

وی با اشاره به مباحث فرهنگی و ورزشی در دهه فجر، اضافه کرد: بحثی که الان مد نظر داریم، برگزاری مسابقات والیبال بین ادارات شهرستان است. اجرای مسابقات تفنگ بادی، همایش کوهنوردی و همینطور مسابقه موشک‌های آبی و دومینو که همگی توسط شهرداری به صورت مشترک با سپاه ناحیه انجام می‌شود. در خصوص اقدامات فرهنگی سعی می‌کنیم در میدان‌های اصلی شهر، با کمک بسیج اجرای گروه سرود داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد ادامه داد: جشن روز زن در تاریخ ۱۴ بهمن برای نکوداشت مقام زن با توجه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و دعای ندبه که جمعه همین هفته در منطقه مهردشت برگزار خواهد شد از صدا و سیما پخش می‌شود.

صفرپور با توضیح اینکه رزمایش طرح ثامن به صورت مجازی انجام می‌شود، گفت‌: یادواره شهدای انقلاب هم در شهرستان برگزار خواهد شد؛ زیرا نجف‌آباد ۳۸ شهید انقلاب دارد که در دوران ستمشاهی شهید شده‌اند؛ همچنین در نقاط مختلف شهر نورافشانی انجام می‌شود.

کد خبر 471263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.