بهره‌برداری از پروژه سردار شهید سلیمانی تا ۸ هفته آینده

مدیر پروژه رینگ چهارم با بیان اینکه تابلوی روز شمار پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در محل پروژه نصب شده است، گفت: این پروژه تا هشت هفته آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

سید سلمان قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند اجرایی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: پل شماره یک از سمت باغ رضوان به سمت سپاهان شهر در مراحل نهایی عایق کاری و اجرای قرنیز است.

وی با بیان اینکه پل‌های شماره دو و سه پروژه سردار شهید سلیمانی با پیشرفت بسیار خوب در مرحله نهایی است، افزود: پل زیرگذر شماره پنج این پروژه (از خاتون‌آباد به سمت باغ رضوان) به روش تاپ دان (TOP-DOWN) اجرا می‌شود.

مدیر پروژه رینگ چهارم ادامه داد: از طول یک هزار و ۱۰۰ متر پل شماره پنج، یک هزار و ۱۸ متر بتن‌ریزی شده، البته برخی از نقاط پروژه آماده اجرای فضای سبز است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت واقعی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی ۸۸.۲ درصد بوده که ۳.۹ درصد از برنامه انحراف دارد و این میزان انحراف تا دو هفته آینده رفع خواهد شد.

قاضی عسگر با اشاره به دلایل انحراف زمانی پیشرفت پروژه، گفت: از جمله عوامل این موضوع تأخیر ناشی از تأمین نشدن نقدینگی برای خرید قیر، توقف عملیات اجرایی آسفالت در بازه زمانی اول تا هفتم بهمن ماه به دلیل سرمای شدید هوا، تأمین نبودن قطعات برش CNC به دلیل کمبود برق سراسری و توقف کار در کارگاه‌های تولیدی، تأمین نشدن سیمان کافی توسط کارخانجات تولیدی و سایر مشکلات فنی بوده است.

کد خبر 471214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.