اهدای حواله خسارت بیمه دانش‌آموزی به خانواده دانش‌آموز غرق‌شده سنگری

با حضور رئیس اداره آموزش‌وپرورش بخش سنگر، حواله خسارت بیمه حوادث دانش‌آموزی بیمه معلم به خانواده دانش‌آموز غرق‌شده در سپیدرود اهدا شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، رئیس اداره آموزش‌وپرورش بخش سنگر در مراسمی که به مناسبت اهدای حواله خسارت بیمه حوادث دانش‌آموزی توسط بیمه معلم به مادر متوفی ابوالفضل برازنده برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش وظیفه دارد در چنین مواقعی در کنار دانش‌آموزان و اولیای آنان باشد.

نظری با تأکید بر مسئولیت اجتماعی آموزش‌وپرورش در قبال دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان، افزود: توسعه پوشش بیمه‌ای، می‌تواند بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های دانش‌آموزان در هنگام بروز حوادث را برطرف کند.

وی با بیان اینکه اگر در محیط آموزشگاه نیز برای دانش‌آموز اتفاقی بیفتد باید سازوکارهای اداری آن انجام شود، افزود: اگر بیمه وجود دارد قطعاً مدیر باید آن دانش‌آموز آسیب‌دیده را سریعاً به مراکز بهداشتی و درمانی برساند که الحمدالله مدیران مدارس در این زمینه توجیه هستند.

در خاتمه این جلسه رئیس آموزش‌وپرورش سنگر با تسلیت مجدد به مادر داغدیده دانش‌آموز برازنده، حواله خسارت بیمه حوادث دانش‌آموزی را به خانواده دانش‌آموز تقدیم کرد.

کد خبر 471152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.