هیچ مدرکی برای اثبات تبانی سپاهان وجود نداشت/ روزانه ۲ ساعت تمرین تاکتیکی داریم

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: از ۱۳ بهمن ماه مسابقات شروع خواهد شد. زمان دور پایانی مسابقات مشخص نیست، به نظرم اگر در اسفند باشد بسیار بهتر است ولی اگر به سال آینده موکول شود شرایط سخت خواهد شد.

امین کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم هندبال سپاهان اظهار کرد: بعد از اتمام مسابقات دور قبل یک هفته استراحت داشتیم، سپس تمرینات بدنسازی شروع شد و در حال حاضر روزی دو ساعت تمرین تاکتیکی داریم.

وی با بیان این که برای کمیته انضباطی من را هم خواستند، تصریح کرد: زمانی که همراه سرمربی تیم به کمیته انضباطی دعوت شدیم، در جلسه پرسش و پاسخ هم گفتم، طاهری قبل از بازی به ما تاکید کرد که در هر صورت صعود می‌کنیم، مساوی شود با یک امتیاز بالا می‌رویم و اگر بازی را واگذار کنیم بدون امتیاز صعود می‌کنیم پس جوانمردانه بازی کنید، ما هم با تمام توان بازی کردیم، اما بعد از پایان بازی‌ها کارشناسان اعلام کردند دو تیم تبانی کردند، با بررسی‌های کارشناسان متوجه این موضوع شدیم که هیچ مدرکی علیه باشگاه ما نداشتند زیرا اگر مدرکی بود باید تیم را منحل می‌کردند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان ادامه داد: یکی از بازیکنان محرومیتش به صورت شش ماه تعلیقی در آمد که در صورت تخلف حکم او اجرایی می‌شود.

کاظمی در خصوص امتیازاتی که تیم‌های صعود کننده گرفتند، خاطر نشان کرد: شرایط سخت شده، دو تیم ۱۲ امتیاز دارند و بعد از آن ما با ۵ امتیاز هستیم. با حضور چهار تیم برای این دور شانس نایب قهرمانی ضعیف است و تا حدودی تیم‌های اول دوم مشخص هستند، و در واقع بازی این دوره از تیم‌ها برای مقام سومی است.

وی اضافه کرد: در این شرایط کرونا، برگزاری مسابقات خوب بود و بین رشته‌های توپی هندبال نظم خاصی دارد، اما با وجود اینکه گفتند از هر گروه سه تیم بالا می‌آید و جدول را بسته بودند، چهار تیم را برای مرحله بعد فرستادند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان با اشاره به اینکه ۱۲ بهمن ماه تست کرونا می‌دهیم، اظهار کرد: از ۱۳ بهمن ماه مسابقات شروع خواهد شد. زمان دور پایانی مسابقات مشخص نیست، به نظرم اگر دور پایانی بازی‌ها در اسفند باشد بسیار بهتر است ولی اگر به سال آینده موکول شود شرایط سخت خواهد شد. مگر یک بازیکن چقدر می‌تواند دوره بدنسازی داشته باشد ولی اگر تا اسفند تمام شود به نفع باشگاه و بازیکنان خواهد بود.

کد خبر 471022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.