پاکبانان شهرداری جاسک اعتصاب کردند

شهردار بندر جاسک گفت: کارگران معترض شهر جاسک شامل ۱۵ نفر از پاکبانان هستند که ساعت کار آنها تغییر کرده و ۱۰ نفر از رانندگان که بدون هیچ دلیلی ترک کار کرده‌اند و باید مطابق با قانون کار و دستور کارفرما انجام وظیفه کنند.

جعفر علیایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه ساعات کار در طول روز هشت ساعت است به پاکبانان ابلاغ شده هفت ساعت و نیم کار انجام داده و البته در ساعت‌های خلوت روز فعالیت کنند.

وی با اشاره به تعداد روزهای فعالیت پاکبانان افزود: پاکبانان شهرداری جاسک باید از شنبه تا چهارشنبه از شش صبح تا ساعت ۱۱ و از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷ و پنجشنبه‌ها از شش صبح تا ۱۳:۳۰ فعالیت داشته باشند.

شهردار جاسک با بیان اینکه پاکبانان به خاطر تقبل نکردن انجام کار در مواقع اعلامی معترض هستند، ادامه داد: فعالیت پاکبانان باید در زمان خلوتی شهر باشد تا کارگران به راحتی به وظایف خود برسند، اما کارگران معترض خواهان ساعت کاری ۶:۳۰ الی ۱۳:۳۰ هستند که مغایر با خواسته‌ها و نیاز شهرداری است.

وی عنوان کرد: این کارگران معترض شامل ۱۵ نفر از پاکبانان هستند که ساعت کار آنها تغییر کرده و ۱۰ نفر از رانندگان که بدون هیچ دلیلی ترک کار کرده‌اند و باید مطابق با قانون کار و دستور کارفرما انجام وظیفه کنند.

کد خبر 470983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.