برگزاری دومین دوره تعالی سازمانی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از برگزاری دومین دوره تعالی سازمانی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک سازمان پویا و سرزنده موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود از این رو دومین دوره سازمانی متعالی مدل EFQM به منظور رشد و حرکت در مسیر سازمان تعالی برگزار شد.

وی افزود: تعالی و الگو برداری از شرکت‌های موفق چارچوبی برای سازمان‌ها ایجاد می‌کند که در قسمت توانمندسازی‌ها شامل پنج محور رهبری، استراتژی، کارکنان، شراکت‌، منابع، فرآیندها، محصولات و خدمات و در قسمت نتایج کارکنان، مشتری، جامعه و کلیدی به عنوان ملاک و معیار قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از دلایل تعالی سازمانی در واقع نقش سازمان‌ها است تا با توجه به تغییرات فضای کسب و کار برای بقا و رشد خود و تأمین نیاز به مدیریت مدبرانه منابع از اهداف تعالی استفاده کنند.

وی با اشاره به مفاهیم بنیادی تعالی سازمان و تأثیر آن در مدیریت سازمانی، گفت: از خصوصیات تعالی سازمانی می‌توان به ارزش افزایی مشتریان، خلق آینده پایدار، توسعه قابلیت‌های سازمانی، هدایت، خلاقیت و نوآوری، رهبری و دور اندیشی، الهام بخشی، مدیریت چابکی و موفقیت از طریق کشف استعداد کارکنان و پایداری نتایج برجسته اشاره کرد.

مجیری تصریح کرد: سال گذشته سطح دقیق تعالی سازمان با شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود توسط ارزیابان مشخص شد و با انجام پروژه‌های بهبود در سال‌ جاری زمینه رشد خود را فراهم کرد و امسال نیز با برداشتن قدم‌های مؤثر در جهت رشد و حرکت در مسیر تعالی نقاط قابل بهبود شناسایی و عملکرد نظام‌مند حاصل می‌شود.

کد خبر 470907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.