۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
هری پاتر سریال می‌شود

اچ‌بی‌او یک سریال لایو اکشن از سری فیلم‌های محبوب هری پاتر خواهد ساخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ورایتی، سرویس HBO Max یک مجموعه تلویزیونی از دنیای «هری پاتر» خواهد ساخت که این پروژه هم‌اکنون در مراحل اولیه تولید و توسعه قرار دارد. از مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی بر ساخت سریالی در دنیای جادوگری هری پاتر وجود داشت، حالا این شایعات رنگ واقعیت گرفت و اعلام شد که برنامه ساخت این سریال در حال پیشروی است.

تاکنون نویسنده‌ای یا طرح پردازی به این پروژه اضافه نشده است اما به گفته برخی منابع، با چند نویسنده صحبت‌هایی شده است تا در این سریال حضور داشته باشند. هنوز درباره این موضوع که سریال بر چه داستانی متمرکز خواهد بود و در چه خط زمانی از داستان هری پاتر می‌گذرد صحبتی نشده است. در این مدت کمپانی برادران وارنر سرویس HBO Max در بیانیه‌ای به ورایتی ساخت سریالی درباره هری پاتر در استودیوهای خود را تکذیب کردند، اما ساخت این سریال به وسیله منابع مختلف تایید شده است و گفته می‌شود در مراحل اولیه تولید است.

مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. هفت کتاب این مجموعه ۵۰۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته است. پس از استقبال از این کتاب‌ها، هشت فیلم سینمایی هم با اقتباس از داستان کتاب‌ها ساخته شد که در مجموع گیشه جهانی در حدود هشت میلیارد دلار فروش داشته‌اند. دو فیلم فرعی هم با عنوان «جانوران شگفت انگیز» در دنیای هری‌پاتر ساخته شده و قرار است قسمت سوم آن نیز در سال ۲۰۲۲ راهی سینماها شود.

کد خبر 470906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.