آلومینیوم ۲_ پرسپولیس ۱/ این پرسپولیس مدعی نیست

شاگردان خطیبی موفق شدند در نبردی جذاب مهمان خود پرسپولیس تهران را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه - ۶ بهمن ماه - به مصاف هم رفتند که شاگردان خطیبی موفق شدند با استفاده از جای خالی حسینی و کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی سرخ‌پوشان به پیروزی برسند.

هفته دوازدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس

ورزشگاه: امام خمینی (ره)

تماشاگر: -

گل‌ها: کمال کامیابی نیا (دقیقه ۹)، شاهین توکلی (دقیقه ۲۰)، حامد پاکدل (دقیقه ۳۰)

اخطار: حامد لک (دقیقه ۵۱)، کمال کامیابی نیا (دقیقه ۶۰) از پرسپولیس حامد پاکدل (دقیقه ۵۱)، اسماعیل شریفات (دقیقه ۱۵) از آلومینیوم اراک

اخراج: -

آلومینیوم اراک: حسین پور حمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات (مهدی قریشی از دقیقه ۷۵)، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، امید سینگ، میثم آقایی (امیر نوری از دقیقه ۶۴)، حامد پاکدل

سرمربی: رسول خطیبی

پرسپولیس تهران: حامد لک، سید احسان حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نورالله‌ی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان (امید عالیشاه از دقیقه ۵۷)، وحید امیری (محمد مهدی مهدی خانی از دقیقه ۷۴) و مهدی عبدی (آرمان رمضانی از دقیقه ۷۴)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داور: سید وحید کاظمی

شرح بازی:

پرسپولیس که بعد از نوار طولانی تساوی‌ها فولاد و نکونام را شکست داده بود به امید برد پا به نبرد با اراکی‌ها گذاشت رقابتی که با حملات سرخ‌ها آغاز شد و شاگردان گل محمدی خیلی زود و روی کرنر ارسالی از سمت چپ موفق شدند از حریف خود پیش بیفتند؛ گل سرخ‌پوشان باعث شد تا تیم میزبان بیش از پیش به سمت دروازه پرسپولیس حمله کند و بعد از چندین حرکت بی نتیجه روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر توکلی موفق شدند بازی را به تساوی بکشند.

بعد از گل آلومینیوم بازی کمی آرام شد و از شدت حملات هر دو تیم کاسته شد موضوعی که باعث شد تا دقیقه ۳۰ موقعیت گل چندانی روی دروازه دو تیم انجام نشود. بعد از آرامش ۱۰ دقیقه بازی باز هم این اراکی‌ها بودند که با ضربه پاکدل دروازه لک را باز کردند تا از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند. در ادامه نیمه اول خطر خاص دیگری روی دروازه‌ها رخ نداد تا این نیمه با همان نتیجه دو بر یک به سود آلومینیوم به پایان برسد.

نیمه دوم با حملات خطرناک و پرتعداد پرسپولیس آغاز شد، موقعیت‌هایی که یکی از پس از دیگری از دست رفت؛ بعد از گذشت ۱۵ دقیقه از نیمه دوم پرسپولیس رو به استفاده از ضربات ایستگاهی و ضربات از راه دور روی آورد تاکتیکی که چندین بار خطراتی را روی دروازه آلومینیوم ایجاد کرد که این موقعیت‌ها توسط پور حمیدی دفع شد.

در دقایق پایانی حملات سرخ‌پوشان شکل جدی تری به خود گرفت و مهاجمان این تیم با حملات خود تا پای فروریزی دوباره دروازه آلومینیوم پیش رفتند ولی درخشش پور حمیدی اوین شکست فصل پرسپولیس را برای آنها به ارمغان آورد.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۹- کمال کامیابی نیا) – کرنر احمد نورالهی از سمت راست با ضربه سر کامیابی نیا تبدیل به گل اول سرخ‌پوشان در این بازی شد.

۱-۱ (دقیقه ۲۰- شاهین توکلی) – سانتر امید سینگ روی ضربه ایستگاهی از فاصله چهل متری با ضربه سر توکلی بازی را به تساوی کشید.

۲-۱ (دقیقه ۳۰- حامد پاکدل) - باز هم روی سانتر امید سینگ این بار حامد پاکدل با ضربه سر تماشایی دروازه لک را برای دومین بار باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵- شوت زمینی و خطرناک مهاجم آلومینیوم درون محوطه جریمه با واکنش خوب لک دفع شد

دقیقه ۱۶- حرکت پهلوان از سمت چپ با پاس به بیرون پهلوان همراه بود که عبدی این موقعیت را با بی دقتی هدر داد.

دقیقه ۵۵- شوت محکم نورالله‌ی درون محوطه با واکنش زیبای دروازه‌بان آلومینیوم و دفع شد.

دقیقه ۵۸- شوت زیبا و روی پا از سیامک نعمتی با واکنشی دیدنی از پور حمیدی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۷- ضربه سر احساس حسینی روی کرنر ارسالی از سمت راست با اختلاف کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳- شوت محکم و والی نورالله‌ی در موقعیت تک به تک با واکنش استثنایی پور حمیدی دفع شد.

بهترین بازیکن: حسین پور حمیدی با واکنش‌های زیبای خود بارها مهاجمان پرسپولیس را در امر گلزنی ناکام گذاشت.

کد خبر 470814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    این پرسپولیس و اون پرسپولیس کلا مدعی نیست مدعی اش میکننن!