تکمیل پروژه کال اسماعیل‌آباد مشهد تا پایان خردادماه ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از پیشرفت ۱۲.۵ درصدی‌ پروژه بهسازی کال اسماعیل‌آباد خبر داد و گفت: این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده ۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

امیر سیاوش حجازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه بهسازی کال اسماعیل‌آباد به طول ۱۵۰۰ متر از پشت پاسگاه سپاد با هدف کمک به مناطق کم برخوردار و به جهت احداث پارک خطی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه یکی از معارضات این پروژه، ساختمان‌های موجود در کال است که عملیات تحصیل حریم آنها توسط شهرداری منطقه دو در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه شامل ۴۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، شش هزار مترمکعب بتن‌ریزی، ۲۴ هزار مترمربع مسیر پیاده‌روسازی و دو هزار مترمکعب اجرای دیوار با سنگ لاشه است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با اشاره به پروژه احداث پردیس تئاتر شهر، افزود: این پروژه در چهار طبقه کلی و با زیربنای تقریبی ۱۴ هزار متر مربع شامل یک سالن نمایش اصلی به ظرفیت ۷۰۰ نفر، سه عدد سالن نمایش بلک باکس به ظرفیت حداکثر ۲۰۰ نفر، یک سالن سینما به ظرفیت ۱۳۰ نفر و همچنین بخش‌های مختلفی شامل گالری، موزه هنر و کافی‌شاپ است.

وی ادامه داد: عملیات خاک‌برداری این پروژه به حجم هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب، اجرای فونداسیون پروژه به حجم ۴۰۰ تن آرماتوربندی و هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی به پایان رسیده و عملیات دیوارهای بتنی آن در حال اجرا است.

حجازی گفت: تاکنون بالغ بر ۴۰۰ تن آرماتوربندی دیوارها، ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع قالب بندی و همچنین بالغ بر سه هزار مترمکعب بتن‌ریزی دیوارها انجام شده است.

کد خبر 470781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.