تکمیل آزادسازی خیابان ملت مشارکت شهروندان را می طلبد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: تاکنون بخشی از مسیر خیابان ملت واقع در محله ولدان آزادسازی شده است و تکمیل آن نیازمند مشارکت بیشتر مردم است.

کاووس حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان ملت به طول ۱۶۰۰ متر و عرض بدنه ۱۵ متر است که سال ۹۶ به منظور بهبود شرایط عبور و مرور، یک میدان در آن احداث شد، اما با توجه به عرض کم خیابان امکان احداث رفیوژ میانی در وسط آن وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون بخشی از مسیر خیابان ملت واقع در محله ولدان آزادسازی شده است و تکمیل آن نیازمند مشارکت بیشتر مردم است، البته شهرداری امتیازهای ویژه‌ای برای مالکان پلاک‌های در مسیر طرح تعریض این خیابان در نظر گرفته است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به طراحی پنج کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در این منطقه، تصریح کرد: مسیر طراحی شده حد فاصل خیابان کهندژ (خیابان اشرفی اصفهانی) تا مادی شمس‌آباد به صورت ۲.۵ کیلومتر رفت و ۲.۵ کیلومتر برگشت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای مسیر دوچرخه سواری حد فاصل خیابان کهندژ تا مادی شمس‌آباد سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حقانی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و دغدغه‌های مدیران کلانشهرها، برنامه‌ریزی برای توسعه مسیرهای حمل‌ونقل شهری به موازات گسترش شهرها و افزایش جمعیت است، تاکید می‌کند: در طراحی این مسیرها چگونگی انتخاب معیارهای صحیح و مناسب با توجه به موقعیت مکانی و عوامل مؤثر بر آن مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 470656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.