فردا در خصوص رفیعی تصمیم می گیریم/باتوجه به باخت استقلال بازی حساسی داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از لحاظ فوتبالی داریم به شرایط نسبتا خوبی می رسیم، بازی سختی مقابل نفت داریم و همه بازیکنان باید کامل آماده مسابقه باشند تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود زیرا بر اساس جدول رده بندی تیم‌های دوم و سوم لیگ با هم بازی دارند. با توجه به باخت استقلال، برای هر دو تیم مهم است که برنده بازی باشند.

وی ادامه داد: تیم صنعت نفت آبادان امسال واقعاً خوب پیش آمده و بردهای خوبی آورده است که نتایج این تیم ایده آل بوده. نفت آبادان نمی‌تواند ضعیف باشد و بازی سنگینی مقابل این تیم داریم. از لحاظ فوتبالی در ضدحملات خیلی خوب هستند، خط جلویی آنها فوق العاده بازی می‌کنند و این می‌تواند برای ما خطرناک باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شرایط ما به مرور زمان بهتر می‌شود، تصریح کرد: از لحاظ فوتبالی داریم به شرایط نسبتاً خوبی می رسیم، بازی سختی مقابل نفت داریم و همه بازیکنان باید کامل آماده مسابقه باشند تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

نوید کیا اضافه کرد: خدا را شکر غیر از مصدومان قبلی، مصدوم جدیدی نداریم و فقط سروش رفیعی کمی در زانوی خود احساس خوشایندی ندارد، با این حال روز گذشته با تیم تمرین کرد و امروز هم تمرین خواهد کرد و فردا تصمیم خواهیم گرفت که از او استفاده کنیم یا خیر. مشکل دیگری نیست و می‌رویم که یک بازی خوب مقابل صنعت نفت داشته باشیم.

کد خبر 470552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.