حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی اتفاقات ارزشمندی را برای اصفهان رقم می‌زند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: می‌توان در یک یا دو نمایشگاه بین‌المللی شرکت کرده و جزئیات آن را به اطلاع بخش خصوصی برسانیم تا اصفهان بتواند در سال ۲۰۲۱ در کشورهای همسایه حضور خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه پیشنهادهایی برای حضور اصفهان در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی به مدیران ارائه شده است، اظهار کرد: چهار رویداد در سال جاری برای اصفهان مدنظر قرار گرفته شده است که ارزشمندترین پیشنهاد، معرفی توانمندی‌های اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی یکی از کشورهای همسایه مانند عراق، ارمنستان یا افغانستان است.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز در بغداد نمایشگاهی برگزار شد که فعالیت‌های اقتصادی اصفهان را نشان داد و صنعتگران از این رویداد استقبال ویژه‌ای کردند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری لیستی از نمایشگاه‌های بین‌المللی ارائه کرده است و برای حضور در ۱۵ رویداد خارجی تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: در این لیست به نمایشگاه دبی نیز اشاره شده که محور آن صنایع خلاق است و همین موضوع باعث شده این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد، نمایشگاه فیتور اسپانیا نیز برای جذب گردشگر تشکیل می‌شود که این رویداد تأثیر مستقیمی بر جذب گردشگر در اصفهان خواهد داشت.

خسروی اضافه کرد: این دو پیشنهاد، اتفاقات ارزشمندی را برای اصفهان رقم خواهد زد بنابراین درخواست بررسی بیشتر این دو پیشنهاد را دارم تا در صورت لزوم حضور در آنها تصویب شود.

وی اظهار کرد: نیازی نیست در همه نمایشگاه‌های موجود در لیست شرکت کنیم بلکه می‌توان در یک یا دو نمایشگاه شرکت کرده و جزئیات آن را به اطلاع بخش خصوصی برسانیم تا اصفهان بتواند در سال ۲۰۲۱ در کشورهای همسایه حضور خوبی داشته باشد.

کد خبر 470516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.