قاضی زاده هاشمی: درگیری یک نماینده با مامور راهور در حال بررسی است

رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان این که حادثه درگیری نماینده مجلس با مامور راهور در حال بررسی است، گفت: در صورت احراز تقصیر برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از از اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به تشریح نحوه رسیدگی به موضوع برخورد فیزیکی یکی از نمایندگان مجلس با مأمور راهنمایی و رانندگی پرداخت.

وی با بیان اینکه حادثه درگیری یکی از نمایندگان با مأمور راهور در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بررسی است، افزود: پس از رسیدن گزارش‌ها و ادعاهایی مبنی بر درگیری نماینده مجلس و یکی از مأموران پلیس راهور، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری‌ها را برای بررسی صحت و سقم و چگونگی موضوع آغاز کرد.

رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به رغم پیگیری‌های چند روزه، گزارش نیروی انتظامی دراین‌باره هنوز به مجلس ارسال نشده است. این هیأت ادعاهای موجود را بررسی و در صورت صحت و سقم حادثه و چگونگی ماجرا را بررسی و در صورت احراز تقصیر برخورد قانونی را انجام خواهد داد.

کد خبر 470361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    آقاي قاضي زاده هاشمي بيست روز است از اين ماجرا ي سيلي زدن نماينده به سربازميگذرد بفرماييد چكار كرديد ؟ گرچه ايمان دارند مردم ايران كاري نخواهيد كرد چون نون بهم ديگر به قرض مي دهيد شما هواي اورا داريد كه فردا او هم از اشتباهات شما چشم پوشي كند مخصوصا عنابستاني كه آدم پرسرصدايي هم هست ونمي خواهيد با سر شاخ شويد پس لطفا سكوت