شروع کننده درگیری ها بازیکن گل گهر بود/ سرمربیگری شجاعی دائمی نیست

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص حواشی پایانی بازی با گلگهر سیرجان، گفت: شاید بخشی از آن اتفاق طبیعی باشد، اما شروع کننده آن بازیکن گل‌گهر بود. اگر بازی آنطور که ما می‌خواهیم پیش نرفت، باید بازی جوانمردانه را رعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: از مجموعه گل گهر تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی داشتند و شرایط خوبی را برای برگزاری این مسابقه فراهم کردند. این پیروزی را به هواداران خوب تراکتور که در کنار ما هستند و قلب آنها برای تیم می‌تپد تقدیم می‌کنیم. گل گهر از تیم‌های مطرح و با کیفیت لیگ امسال است و بازیکنان خوبی هم دارد؛ با توجه به فضای سیرجان، بازی کردن ساده نیست، اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و نقاط قوت خطرناک گل گهر که با ارسال توپ‌های بلند کار می‌کند را کنترل کردیم.

وی افزود: در نیمه اول برنده به رختکن رفتیم، اما در نیمه دوم طبیعی بود که حریف فشار بیاورد؛ بچه‌های ما آمادگی خود برای یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای را نشان دادند که جریان بازی تغییر کرد و نتیجه عوض شد.

مربی تراکتور با بیان اینکه پس از شکست در برابر استقلال، پیروزی در خانه گل‌گهر اتفاق خوبی است، تصریح کرد: برای بازی‌های آینده برنامه خواهیم داشت و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم با کیفیتی که بچه‌ها از خود نشان می‌دهند در آینده نیز نتیجه خوبی بگیریم. وقت‌کشی در فلسفه تراکتور نیست، اما به دلیل نوع بازی گل‌گهر، برخوردهای زیادی در زمین رخ می‌داد که حتی منجر به ورود کادر پزشکی می‌شد.

چمنیان در خصوص حواشی پایانی بازی، خاطر نشان کرد: شاید بخشی از آن اتفاق طبیعی باشد، اما شروع کننده آن بازیکن گل‌گهر بود. اگر بازی آنطور که ما می‌خواهیم پیش نرفت، باید بازی جوانمردانه را رعایت کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید، با توجه به وضعیت مسعود شجاعی آیا فاکتورهای مربیگری رعایت می‌شود؟ گفت: بحث بازیکن - مربی شاید استثنائاً در مورد برخی افراد خاص صدق کند؛ آخرین تجربه بازیکن - مربی به علی دایی برمی‌گردد که یکی از افراد خاص فوتبال ما است. مسعود شجاعی هم با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند برای آینده فوتبال ما مفید باشد. وی سه دوره در جام جهانی حضور داشته، حدود ۱۰۰ بازی در لالیگا و دیگر لیگ‌ها انجام داده، چهار دوره در جام ملت‌ها بوده و فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال ما این ویژگی‌ها را داشته باشد؛ اما همه اینها یک طرف، ویژگی‌های فنی شجاعی هم یک طرف، وی به دنبال دوره‌های مربیگری است و نیاز به زمان دارد.

مربی تراکتور با اشاره به اینکه شجاعی با میل خودش این کار را انجام نداده و سرمربیگری وی دائمی نیست، اظهار کرد: تا زمانی که شجاعی، کادر فنی و باشگاه صلاح بداند، این کار را ادامه پیدا می‌کند. ما تاکنون ثابت کردیم نمایش خوبی در زمین داریم و امیدواریم خواسته هواداران که بازی جذاب همراه با نتیجه‌گیری است را محقق کنیم.

چمنیان در رابطه با مصدومیت محمدرضا اخباری، تصریح کرد: بینی وی دچار شکستگی شده و به بیمارستان انتقال یافت، اما فکر نمی‌کنم مصدومیتش جدی باشد. حبیب فرعباسی توانست با تمرکز جای اخباری را پر کند. تراکتور سازی در پست‌های مختلف بازیکنان جایگزین خوبی دارد. فراموش نکنیم که گل‌گهر هم تیم پرمهره‌ای است و این شرایط نوید این را می‌دهد که کیفیت لیگ امسال ما بالا باشد.

کد خبر 470347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.