بحران اقتصادی و کرونا تاثیری بر اجرای پروژه‌ها نداشته است

شهردار کلیشاد و سودرجان با تاکید بر اینکه امسال شرایط کرونایی، شرایط اقتصادی و تحریم‌ها، مانع اجرای پروژه‌های شهری نشده است، گفت: پروژه‌های عمرانی شهر با سرعت خوبی در حال تکمیل است.

حامد اخگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی کلیشاد و سودرجان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال شامل زیرسازی و آسفالت بلوار نگارستان، مرمت حمام تاریخی ارباب، بهسازی و ساماندهی معابر شهری (شامل آسفالت، لکه گیری) و پیاده روسازی (شامل ساماندهی پیاده راه پارک ساحلی شهر) است.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها با سرعت رضایت بخشی در حال تکمیل است، گفت: فاز دوم پروژه بلوار نگارستان به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر و با عرض هشت متر و مساحتی بالغ بر ۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع با هدف تحول در مسیرهای دسترسی شهری و افزایش رفاه شهروندان در دست اجرا است.

شهردار کلیشاد و سودرجان با بیان اینکه در راستای ارتقای حوزه گردشگری گام‌های مؤثری برداشته شده است، تصریح کرد: فاز دوم عملیات مرمت و نوسازی بنای تاریخی حمام ارباب شهر کلیشاد و سودرجان که از یادمان‌های دوران قاجار بوده آغاز شده است که بازسازی طاق‌ها همانند الگوی اولیه، مرمت پشت بام و محوطه‌سازی حمام از جمله عملیات در حال اجرا در این اثر تاریخی است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش فرهنگ در توسعه شهری افزود: در مناسبت‌های مختلف به صورت ویژه اقدام به فضاسازی، نصب المان و بنر با طرح‌های ویژه و خاص در سطح شهر کرده‌ایم همچنین برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در اولویت قرار دارد.

کد خبر 470217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.