جدیدترین گجت‌ها از وان حمام هوشمند تا ریموت کنترل خورشیدی

جدیدترین گجت‌های معرفی شده شامل هایپراسکرین مرسدس بنز، وان حمام هوشمند Stillness Bath ، ریموت کنترل خورشیدی، هدفون V-Moda M200 و ماسک هوشمند Project Hazel می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیشرفت علم و فناوری باعث شده است کشورهای مختلف برای تولید بهترین گجت‌ها با یکدیگر به رقابت بپردازند. گجت‌ها معمولاً زندگی را برای انسان‌ها ساده‌تر، جذاب‌تر، هوشمندتر و سرگرم کننده‌تر می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین و جدیدترین گجت‌های معرفی شده می‌پردازیم:

هایپراسکرین مرسدس بنز

مرسدس بنز اخیراً از سیستم اطلاعاتی سرگرمی MBUX رونمایی کرده است که هایپراسکرین نام دارد. این هایپراسکرین قرار است در کنار یک نمایشگر هوشمند OLED در خودرو الکتریکی EQS به کار برود. این مدل خودرو در سال ۲۰۲۲ میلادی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. هایپراسکرین سرتاسر فضای کابین خودروی الکتریکی EQS را در برمی‌گیرد و شامل سه صفحه نمایش متمایز OLED است. یک نمایشگر در مرکز کنسول، نمایشگر دیگر در قسمت پشت آمپر و نمایشگر سوم مخصوص سرنشین کنار راننده است. صفحه نمایش هایپراسکرین مرسدس بنز در دمای بالای ۶۵۰ درجه سانتی گراد ساخته شده است. علاوه بر این محصول ذکر شده به هوش مصنوعی مجهز شده است و رفتاری هدفمند از خود به نمایش می‌گذارد.

وان حمام هوشمند Stillness Bath

شرکت Kohler چند محصول هوشمند مخصوص حمام و دستشویی معرفی کرده است که یکی از آن‌ها وان حمام هوشمند Stillness Bath نام دارد. این محصول از حمام‌های جنگلی ژاپنی باستان الهام گرفته و مکانی برای رهایی فرد از استرس‌های روزمره است. این وان حمام به گونه‌ای طراحی شده است که آب از زیر آن وارد می‌شود و صدای آرامش بخشی تولید می‌کند. علاوه بر این وان ذکر شده به نورپردازی جالب توجه، سیستم تولید مه و رایحه‌های دلپذیر مجهز است. قیمت این وان ۱۶ هزار دلار ارزیابی شده است.

ریموت کنترل خورشیدی

شرکت سامسونگ برای جدیدترین تلویزیون‌های خود ریموت کنترل با شارژ خورشیدی تولید کرده که دوستدار محیط زیست است. این ریموت کنترل‌ها از نظر ظاهری بسیار شبیه ریموت‌های دیگر بوده، اما در قسمت پشتی آن سلول‌های خورشیدی قرار دارند که باتری داخل آن را شارژ می‌کنند. این ریموت ها از پلاستیک تولید شده است و ۳۱ گرم وزن دارند. البته انرژی خورشیدی تنها راه شارژ محصول جدید شرکت سامسونگ نیست، بلکه روی لبه پایینی آن یک درگاه USB-C تعبیه شده است تا فرآیند شارژ باتری داخلی با سرعت بیشتری انجام شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که باتری موجود در این ریموت کنترل قبل از اتمام شارژ به صورت کامل تا دو سال قابل استفاده است. چرخه متوسط عمر این باتری نیز هفت سال در نظر گرفته شده است.

هدفون V-Moda M200

شرکت V-Moda به تازگی از هدفون جدید خود با قابلیت حذف نویز فعال و مبتنی بر بلوتوث ۵ رونمایی کرده است. این محصول که V-Moda M200 نام دارد، دارای بدنه آهنی و پدهای چرمی است. ایرپدهای این هدفون مغناطیسی است. بنابراین می‌توان برای جایگزینی یا تمیز کردن به راحتی آن‌ها را از روی دستگاه جدا کرد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول می‌تواند در شرایط فعال بودن ANC تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از فناوری شارژ سریع با فقط ۱۰ دقیقه شارژ کردن این مدل هدفون تا یک ساعت و نیم از آن استفاده کنند. محصول ذکر شده از دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و سیری پشتیبانی می‌کند. یک جعبه به منظور محافظت از این هدفون در نظر گرفته شده است بنابراین کاربران می‌توانند هدفون خود را درون جعبه قرار دهند تا آسیبی به آن وارد نشود.

ماسک هوشمند Project Hazel

شرکت ریزر به منظور مقابله با بیماری کووید -۱۹ از ماسک هوشمند و پیشرفته خود به نام Project Hazel رونمایی کرده است. سیستم فیلتراسیون قابل تعویض این ماسک حداقل ۹۵ درصد ذرات معلق در هوا را به خود جذب می‌کند و فناوری نورپردازی قابل تنظیم آن این امکان را فراهم می‌کند که حالات چهره افراد در شرایط مختلف محیطی مشخص باشد. این محصول به یک میکروفون و آمپلی فایر داخلی نیز مجهز شده است. ماسک هوشمند Project Hazel دارای باتری‌های قابل شارژ است که با هر بار شارژ کردن باتری می‌توان به مدت یک روز کامل از آن استفاده کرد علاوه بر این کیف نگهدارنده مخصوص این محصول با استفاده از پوشش داخلی ضدعفونی کننده با نور UV می‌تواند همزمان با شارژ کردن باتری این ماسک، آن را ضدعفونی کند.

کد خبر 470159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.