عروج پزشک اصفهانی بر اثر کرونا/لزوم ادامه رعایت دستورات بهداشتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: متأسفانه ما همچنان شاهد از دست رفتن عزیزان‌مان هم از جامعه پزشکی و هم از عموم مردم هستیم که لازم است با وجود جهش‌های اخیر ویروس مردم دستورات بهداشتی را همچنان رعایت کنند.

به گزارش ایمنا، طاهره چنگیز در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان، با ابراز تأسف از فقدان یکی دیگر از پزشکان اصفهان بر اثر کرونا، اظهار کرد: عروج استاد عزیز دکتر محمد گلشن را به جامعه پزشکی اصفهان و همه مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی در این باره افزود: متأسفانه ما همچنان شاهد از دست رفتن عزیزان‌مان هم از جامعه پزشکی و هم از عموم مردم هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: به لطف خدا و با مراعات‌های خوبی که در ۲ ماهه گذشته انجام شد دستاورد بزرگی کسب شد تا حدی که تلفات کرونا در ۲۴ ساعته گذشته در کشور ما به ۲ رقمی شدن رسید و این دستاورد بزرگ و ارزشمندی است که بسیار شکننده است.

وی خاطرنشان کرد: به خصوص با جهش‌های اخیر ویروس اگر رعایت دستورات ادامه نداشته باشد این دستاورد ارزشمند از دست می‌رود و صحنه مجدداً به نفع ویروس و به سمت تلفات بیشتر پیش می‌رود.

چنگیز در توصیه به عموم مردم گفت: از هم استانی‌های عزیز درخواست دارم به خاطر سلامت خود و خانواده‌شان و حفظ حق عمومی دستورات مراقبت در برابر کرونا که همان استفاده از ماسک، توجه به شستن دست‌ها، حفظ فاصله فیزیکی و اجتناب از محیط‌های سربسته است را جدی بگیرند که اگر این موارد مراعات شود قطعاً این دستاورد ارزشمند حفظ خواهد شد.

کد خبر 470141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.