دلایل بازجویی وزیر ارتباطات از زبان دادستان کل کشور

دادستان کل کشور دلایل بازجویی و احضار وزیر ارتباطات به دادسرای عمومی و انقلاب تهران را بیان کرد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: احضار بعضی از مسؤولان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پیرو برخی از گزارشاتی بود که از قبل داشتیم و نسبت به تخلفاتی بود که صورت گرفت.

وی در مورد احضار و بازجویی از وزیر ارتباطات گفت: به لحاظ مسائل مختلف و شکایاتی که از بخش‌های مختلف شد و به دادسرای تهران ارجاع شده بود، طبق قانون از وی برای بیان توضیحات دعوت شد.

دادستان کل کشور بیان کرد: در این زمینه شاید مقداری بی‌انصافی شده باشد و در انعکاس این موضوع تصور بر این بود که اتهام وی نبستن اینستاگرام بوده است و در فضای مجازی این را بولد کردند؛ درحالی‌که اتهامات متعددی متوجه وی بود و البته این صرف اتهام است و این احتمال وجود دارد که درمجموع رسیدگی‌ها در دادسرا منتهی به قرار منع تعقیب شود.

منتظری اظهار کرد: به هر حال هر فردی که در مظان اتهام است، باید پاسخگو باشد و در نامه‌ای کتبی به وی نوشته و تأکید کردیم که این بخش‌های مضر را باید ببندند و جلویش را بگیرند؛ متأسفانه این کار انجام نشد و قانون نیز آنها را مکلف کرده بود و مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم وزارت ارتباطات را مکلف کرده بود که یکسری محدودیت‌ها ایجاد کنند که انجام این کار را شاهد نبودیم.

منبع: فارس

کد خبر 469999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.