واکنش معزی به توهین یک روحانی به رئیس جمهور از رسانه ملی

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور گفت: دفتر رییس جمهور، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ی ملی در این باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا معزی در صفحه توئیتر خود نوشت: آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رئیس‌جمهور هم ابداً عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.

آنتن صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط رئیس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است. جای تأسف که گوینده‌ آن محتوای سخیف و اتهام رکیک، معمم و رسانه هم، رسانه‌ ملی است.

و تأسف بیشتر که تا این لحظه، کسی از مقامات سازمان صداوسیما به این سطح از فضاحت، واکنشی نداشته است. دفتر رئیس جمهور، منتظر توضیح سریع و صریح رسانه‌ ملی در این باره خواهد بود و مصمم است که این مورد عجیب و شرم‌آور را به صورتی مؤثر و در بالاترین سطوح پیگیری کند.

کد خبر 469998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.