ناباوری از این همه ناداوری

ششصد و شصتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به کزارش خبرنگار ایمنا، "ناباوری از این همه ناداوری" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به اشتباهات داوری در دیدار ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان دارد. در نیمه دوم این دیدار بازیکنان ذوب آهن توپ و میدان را در اختیار داشتند و نفتی‌ها فقط روی چند ضربه ایستگاهی فرصت داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا در پایان بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید؛ این تساوی در حالی رخ داد که گل سالم ذوب آهن به اشتباه مردود اعلام شد.

"هر چه زحمت می‌کشیم داور با یک سوت آنها را به باد می‌دهد: تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های رحمان رضایی پرداخته است. رضایی گفته: نفت مسجد سلیمان تعداد کمی ضدحمله زدند و در کل جریان بازی مسلط بودیم، اما چه فایده گلی که سالم می‌زنیم و داور روی خط است و می‌بیند را آفساید اعلام می‌کند. اگر جای شلوغی بود و خطای دید اتفاق می‌افتاد حرفی نداشتم، اما اینجا فقط یک بازیکن حضور داشت و نمی‌دانم چگونه آن را آفساید گرفت.

"به خاطر محرومیت من دربی را عقب انداختند" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که اشاره به صحبت‌های نیکبخت واحدی دارد. نیکبخت در مورد دوران حضور خودش در پرسپولیس خاطره‌ای نقل کرده و گفته: یک بار خودم دو کارته شده و محروم بودم و به خاطر اینکه به دربی برسم، آن را عقب انداخته و به زمان دیگری موکول کردند. به هر حال بازهم می‌گویم یک مسائلی هست که همه در موردش صحبت می‌کنند و باید به آن رسیدگی شود.

کد خبر 469971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.