تحویل ۲۵ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه به مالکان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت و کشف ۲۵ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا اکبری، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت که در مناطق جرم‌خیز با گشت‌های محسوس و غیر محسوس صورت گرفت، ۱۳ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه دوچرخه توسط پلیس اصفهان کشف شد.

وی افزود: اجرای طرح‌های امنیت محله محور در راستای افزایش ضریب امنیت محله‌های اصفهان تأثیر به سزایی در کاهش جرایم داشته و سیر نزولی جرایم را به دنبال دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اجرای اینگونه طرح‌ها سارقان در امان نخواهند بود، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم به توصیه‌های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کنند و وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های بازدارنده ایمنی مجهز کنند.

سرهنگ اکبری اضافه کرد: یکی از مواردی که در پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه نقش مهمی ایفا می‌کند پارک وسایل نقلیه در نقاط خلوت و در حاشیه‌های بدون تردد است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه مکشوفه فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند، افزود: سارقان در بازجویی‌های پلیسی یکی از موارد پیش برد و عملی ساختن نقشه خود را نبودن وسایل بازدارنده بر روی خودروها اعلام کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: همکاری و مشارکت مردمی نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش سرعت عمل پلیس در مأموریت‌ها دارد.

کد خبر 469891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.