مردم از تخفیف ۲۰ تا ۷۰ درصدی نمایشگاه سراسری کتاب استفاده کنند

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: مردم از فرصت برگزاری نمایشگاه سراسری مجازی کتاب و ارایه تخفیف ۲۰ تا ۷۰ درصدی بهره مند شوند.

به گزارش ایمنا، یونس قیطانی، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه مجازی سراسری کتاب اول تا ششم بهمن برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به وب سایت نمایشگاه به آدرس www.tehranbookfair.ir، کتاب خریداری کنند.

وی ادامه داد: کتاب‌های بخش داخلی نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های بخش خارجی نیز با برقراری تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصد ارائه می‌شوند.

وی با ذکر اینکه هزینه پستی کتاب‌های خریداری شده برای مردم رایگان است، ادامه داد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه آثار خود را در معرض دید قرار داده‌اند.

وی با ذکر اینکه شماری از ناشران ایلام نیز در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: از جمله ناشران استان ایلام حاضر در نمایشگاه نشر زاگرو است.

به گفته وی، مطابق با روند سال‌های گذشته امسال نیز اعتبار خرید کتاب به صورت بن کتاب به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان و طلاب تعلق می‌گیرد و یارانه خرید کتاب به صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص می‌یابد و نیاز به واریز وجه نیست.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: بازدید از نمایشگاه به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی است.

منبع: ایرنا

کد خبر 469806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.