۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
 لپ تاپ‌های دوران کرونا

شرکت ایسر اخیرا از دو لپ تاپ جدید خود از سری کروم بوک اسپین به نام‌های کروم بوک اسپین ۵۱۱ و ۵۱۲ به صورت رسمی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ تاپ‌های کروم بوک اسپین ۵۱۱ و ۵۱۲ اغلب برای دانش آموزان و دانشجویانی که از راه دور آموزش می‌بینند، مناسب است. این لپ تاپ‌ها برای مصارف شخصی نیز مناسب است. محصولات جدید به پردازنده اینتل مجهز بوده و دارای Wi-Fi ۶، رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است.

کروم بوک اسپین ۱۱ دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی IPS LED بوده و از وضوح تصویر HD بهره می‌برد. نسبت نمایشگر به بدنه محصول ذکر شده نیز ۱۶ به ۹ است. لپ تاپ کروم بوک اسپین ۵۱۲ دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی با وضوح تصویر HD+ است. هر دو لپ تاپ جدید شرکت ای سر دارای تاییدیه MIL-STD است، بنابراین کاربران هنگام استفاده از آن‌ها برای شرکت کردن در کلاس‌های مجازی با مشکل خاصی رو به رو نمی‌شوند.

علاوه بر این محصولات جدید از پوشش ضد میکروبی صفحه نمایش و صفحه کلید برخوردار بوده که در شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا، یک ویژگی بسیار عالی محسوب می‌شود. تراشه‌های به کار رفته در دو لپ تاپ ذکر شده از نوع اینتل مدل‌های N۴۵۰۰ و N۵۱۰۰ است که انتظار می‌رود بدون نیاز به شارژ مجدد، تا ۱۰ ساعت شارژ باشد. پورت‌های در نظر گرفته شده برای این دو مدل لپ تاپ شامل پورت USB ۳.۲ نوع C، دو پورت USB ۳.۲ نوع A، یک ورودی کارت حافظه و یک ورودی هدفون است.

به نظر می‌رسد کروم بوک اسپین ۵۱۱ از ماه آوریل سال جاری با قیمت ۴۰۰ دلار و کروم بوک اسپین ۵۱۲ از ماه مارس سال جاری با قیمت ۴۳۰ دلار در اختیار کاربران سراسر جهان قرار گیرد.

کد خبر 469780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.