تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک شرق و مرکز اصفهان را دربر می‌گیرد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از شامگاه امروز تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی مناطق شرق، جنوب شرق و مرکز استان و بارش برف و باران هم غرب، جنوب و ارتفاعات شمال اصفهان را فرا می‌گیرد.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، از گذر موج ناپایدار از روی استان اصفهان از شامگاه امروز تا پنجشنبه خبر داد و اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای از بعداز ظهر امروز مناطق شرق، جنوب شرق و تا حدی مرکز استان را در برمی‌گیرد که با گرد و خاک محلی و کاهش دید در این مناطق همراه است.

وی با بیان اینکه از شامگاه امروز احتمال بارش برف و باران در مناطق غرب، جنوب و شمال استان به ویژه ارتفاعات اردستان و کاشان وجود دارد، افزود: وزش باد شدید برای همه مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه دمای هوا از روز شنبه بین هشت تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد در بسیاری از مناطق استان کاهش می‌یابد و از روز شنبه هفته آینده احتمال انباشت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و میمه با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 469702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.