تحقق ۱۰۰درصدی بودجه شهرداری کوشک در ۹ ماهه امسال

شهردار کوشک گفت: بودجه این شهرداری در ۹ ماه سال جاری به‌ دلیل افزایش ساخت و ساز و پیگیری مستمر مدیریت شهری در دریافت مطالبات به‌ صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

مجید قربانی رنانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری کوشک ۹۵ میلیارد ریال است که ۷۲ میلیارد ریال از آن معادل ۷۱ درصد به طرح‌ها و فعالیت‌های عمرانی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: ۲۹ درصد بودجه شهرداری برای جبران هزینه‌های جاری شهرداری صرف می‌شود.

شهردار کوشک تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته امروز علاوه بر کانیو گذاری و آسفالت که در نقاط مختلف شاهد آن هستیم شش پروژه بزرگ فعال در شهر وجود دارد که می‌توان به میدان ورودی شهر کوشک، مجموعه فرهنگی ورزشی، بازسازی برج تاریخی نگهبانی شهر و احداث سه بوستان در ورودی شهر، بلوار امام خمینی (ره)، محله درب یخچال اشاره کرد.

وی افزود: با وجود افزایش درآمد شهرداری کوشک نسبت به سال گذشته، به علت تورم شدید و افزایش هزینه اجرا و نگهداری طرح‌های عمرانی و توسعه پایدار شهری موضوع کمبود منابع مالی معضل جدی است.

قربانی رنانی تاکید کرد: لازم است که بدهی‌ها به‌منظور تکمیل طرح‌های عمرانی و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان، قبل از اینکه شهرداری از طریق مراجع و ظرفیت‌های قانونی برای اخذ آن اقدام کند از سوی بدهکاران پرداخت شود.

وی افزایش اعتماد مردم به شهرداری را اولویت اقدامات این سازمان عنوان کرد و گفت: شهروندان باید از محل هزینه کرد عوارض پرداخت شده اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 469606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.