از احداث مسیرهای دوچرخه در مرکز شهر قزوین تا سنندج، شهر خلاق موسیقی

در این بسته خبری از آمادگی شهرداری لاهیجان برای بارش برف زمستانی تا نصب علائم ترافیکی در تقاطع و لچکی‌های بجنورد و کاشت یک هزار اصله نهال در شهرستان کارون را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مسیرهای دوچرخه هسته مرکزی شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به پر تردد بودن معابر هسته مرکزی شهر و به تبع آن حجم بالای ترافیک در این محدوده‌ها، حدود ۱۰ کیلومتر از مسیرهای دوچرخه در هسته مرکزی شهر احداث شده است.

نصب ۲۰۰ تابلوی مزین به نام شهدا در قائم شهر

معصومه طالبی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قائم شهر گفت: طراحی و نصب ۲۰۰ تابلوی مزین ‏به نام و عکس شهدا در قائم شهر توسط شهرداری این شهر انجام شده است.‏

اطفای حریق در صدر عملیات آتش نشانی بجنورد

مجید گریوانی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: در ۹ ماهه گذشته اطفای حریق با ۷۳۶ مورد در صدر عملیات‌های آتش نشانی در شهرستان بجنورد بوده است.

آمادگی شهرداری لاهیجان در زمان بارش برف زمستانی

یوسف قیامتیون، شهردار لاهیجان گفت: ستاد مدیریت عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف زمستانی است.

محیط اندیشه پاکسازی می‌شود

وحید شهبازی، معاون خدمات شهری شهرداری اندیشه از طرح جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و پاکسازی محیط خیابان‌های سطح فاز ۵ شهر اندیشه خبر داد.

مسکن مهر نطنز نیازمند خدمات شهری

علی پیراینده، شهردار نطنز گفت: مسکن مهر این شهر یکی از مناطق پرجمعیت باغ شهر تاریخی نطنز است که نیازمند اقدامات اساسی از جمله ایجاد و اصلاح مسیرهای پیاده رو است.

سنندج، شهر خلاق موسیقی

سرکوت نجفی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از تشکیل دو کمیته علمی و اجرایی جهت تدوین پلنینگ و برنامه ریزی سنندج شهر خلاق موسیقی خبر داد و گفت: برنامه ریزی در راستای اجرای اکشن پلان پروپوزال شهر سنندج و همچنین دستیابی به اهداف توسعه گرا یا نه یونسکو، از مهم‌ترین اهداف تشکیل و تعیین این کمیته‌ها است.

کاشت یک هزار اصله نهال در شهرستان کارون

مهمدی کرتلای، مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کارون گفت: با همکاری سازمان محیط زیست و شهرداری این شهرستان یک هزار نهال در سراسر شهرستان کارون همزمان با سال روز هوای پاک کاشته شد.

نصب علائم ترافیکی در تقاطع و لچکی‌های بجنورد

جواد فیروزه، مسئول اداره ترافیک شهرداری بجنورد گفت: در ادامه خدمات ترافیکی در شهر، نصب علائم ترافیکی در سطح شهر با اولویت نصب در تقاطع و لچکی‌ها در دستور کار قرار گرفت.

جیرفت به مرکز "مانیتورینگ" مجهز می‌شود

نعمت الله حسین زاده، شهردار جیرفت از راه اندازی مرکز مانیتورینگ با هدف کنترل بار ترافیکی، کاهش تصادفات و افزایش امنیت خبر داد.

کد خبر 469492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.