باشگاه اینتر نام خود را تغییر می‌دهد

اینتر به عنوان یکی از باشگاه های مطرح فوتبال ایتالیا در نظر دارد تغییری اساسی در نام خود ایجاد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه اینتر که یکی از تیم‌های مطرح ایتالیایی و البته یکی از تیم‌های شهر مهم میلان محسوب می‌شود در نظر دارد تا نام خود را تغییر دهد.

در حال حاضر نام این باشگاه، "باشگاه فوتبال اینترناتسیونال میلان" است و تغییر اساسی با حذف کلمه‌های باشگاه و فوتبال رقم می‌خورد و کلمه اینترناتسیونال نیز دچار تغییر خواهد شد. در واقع مدیران این باشگاه در نظر دارند نام آن را به اسم ساده "اینتر میلان" تغییر دهند.

البته در طی سالیان اخیر این باشگاه بیشتر با نام اینتر و یا اینتر میلان شناخته شده است و کمتر کسی نام اصلی این باشگاه را بیان می‌کرد. با این حال، مدیران این باشگاه در نظر دارند تا به طور کلی نام و برند تعیین شده را دچار تحول کنند.

فلسفه‌ای که سران نراتزوری به آن فکر می‌کنند، وجهه بین‌المللی است که با نام "اینتر میلان" به این باشگاه بخشیده خواهد شد. همچنین به دنبال تغییر نام اصلی، نام اختصاری این باشگاه نیز به IM تغییر خواهد کرد تا هواداران این تیم بتوانند راحت تر نام اصلی تیم محبوب خود را صدا کنند.

گفته شده است که در حال حاضر فرایند تغییر نام در حال انجام است و سران این باشگاه فرایندهای اداری متفاوتی که باید برای تغییر نام انجام پذیرد را پشت سر می‌گذارند. طبق انتظارها قرار است تا در ماه مارچ و در انتهای سال شمسی نام این باشگاه تغییر کند.

کد خبر 469456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.