رشتی‌ها برای احیای حقوق شهروندی خود مطالبه گر باشند

شهردار رشت گفت: در تلاش هستیم با شکل‌گیری یک ارتباط همدلانه با شهروندان، اعتماد عمومی مردم رشت جلب شود.

سید محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه مفهوم حقوق شهروندی در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای شهروندان قابل اجرا است، گفت: شهرها نیز به عنوان مرکز حیات شهری در ارتباط با حقوق شهروندی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی با بیان اینکه در رابطه با حقوق شهروندی و مدیریت شهری باید به وظایف و تکالیف دوسویه بین شهروندان و مدیران در سطوح کلان و خرد اهمیت داد، افزود: شهر، شهروندان و مدیریت شهری در ارتباطی تنگاتنگ برای تحقق مفهوم حقوق شهروندی تاثیرگذارند.

شهردار رشت اظهار کرد: در حوزه شهرداری رشت تاکید شده با شهروندان ضمن رعایت اصول قانونی برای انجام امور اداری با تکریم و احترام برخورد شود، البته شهروندان نیز برای احیای حقوق شهروندی خود باید مطالبه گر باشند.

احمدی با تاکید بر اینکه ارتقا پذیرش اجتماعی برای اجرای طرح‌های حقوق شهروندی از جمله وظایف اصلی مدیریت شهری است، گفت: در تلاش هستیم با شکل‌گیری یک ارتباط همدلانه با شهروندان، اعتماد عمومی مردم رشت جلب شود.

وی پرداخت عوارض حاصل از ساخت و ساز را در راستای تحقق اصول شهروندی دانست و تاکید کرد: درآمدهای این چنینی در راه خدمات رسانی به عموم مردم هزینه می‌شود.

کد خبر 469387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.