گیتی پسند در جنگ صدرنشینی با مقاومت/ استراحت برای بازار کوثر

در آخرین هفته از نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان میزبان مقاومت البرز است و تیم بازار های روز کوثر اصفهان نیز این هفته با قرعه استراحت رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان امروز (سه شنبه ۳۰ دی ماه) از ساعت ۱۵ در سالن مخابرات به مصاف تیم مقاومت البرز می‌رود. تیم بازارهای روز کوثر در این هفته با قرعه استراحت رو به رو شده است و با توجه به ۷ امتیازی که از ۶ بازی گذشته خود کسب کرده است با وجود هر نتیجه‌ای برای دیگر رقبا، جایگاه این تیم در جدول تغییری نمی‌کند.

گیتی پسند اصفهان _ مقاومت البرز

گیتی پسندی‌ها هفته گذشته تیم اهورا بهبهان را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دادند و با ۱۱ امتیازی که از ۵ بازی گذشته خود کسب کرده‌اند صدرنشین گروه الف هستند.

در آن سوی میدان مقاومتی‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل کرونا در اختیار نداشتند اما رفته رفته شرایط خوبی پیدا کردند. آنها هفته گذشته تیم پر مهره کراپ الوند را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دادند و با ۱۰ امتیاز از ۵ بازی گذشته در جایگاه دوم جدول و در تعقیب گیتی پسند هستند.

هر دو تیم می‌توانند با کسب ۳ امتیاز این دیدار نیم فصل اول را با صدرنشینی به اتمام برسانند و سرمربیان دو تیم فکری جز پیروزی در سر ندارند. وحید شمسایی نمی‌خواهد ۳ امتیاز این بازی خانگی را از دست بدهد و فرهاد کشاورز نیز که تیمش هفته گذشته کراپ را شکست داد، می‌آید تا با پیروزی در این دیدار شگفتی ساز شود.

سایر بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال (سه شنبه ۳۰ دی ساعت ۱۵)

گروه الف:

شهروند ساری _ اهورا بهبهان

گیتی پسند اصفهان _ مقاومت البرز

کراپ الوند _ شهید منصوری قرچک

در این گروه تیم فردوس قم این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

گروه ب:

ملی حفاری اهواز _ ایمان شیراز

مس سونگون ورزقان _ فرش آرا مشهد

راگا شهر ری _ سن ایچ ساوه

در این گروه تیم بازارهای روز کوثر اصفهان این هفته استراحت می‌کند

کد خبر 469344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.