ساماندهی رودخانه‌ها به شهرداری واگذار شود

شهردار مرزن آباد خواستار واگذاری ساماندهی رودخانه به شهرداری این شهر شد.

محمد ردایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: در خصوص واگذاری ساماندهی رودخانه به شهرداری، طرحی را تهیه کردیم تا تحویل آب منطقه‌ای داده شود البته رونوشت طرح برای نماینده ارسال شد تا رایزنی لازم با مدیرعامل آب منطقه‌ای صورت پذیرد.

وی ادامه داد: خواسته شهرداری این است که در قبال ساماندهی و لایروبی رودخانه چنانچه مصالح مازاد وجود داشت برداشت کنیم و به جای آن دیوار حفاظتی مسلح در نقاط حادثه خیز مانند پشت زمین فوتبال، کنار سالن ورزشی و محل تلاقی رودخانه‌های برار و چالوس و همچنین پشت کارگاه شن و ماسه شهرداری احداث کنیم.

شهردار مرزن آباد خاطرنشان کرد: بارها نسبت به برداشت شرکت خصوصی از بستر رودخانه به بهانه تأمین مصالح و کمک به بودجه این شرکت معترض شدیم، اما نتیجه‌ای نگرفتیم.

وی افزود: چرا باید شرکتی که با وزارت نیرو قرارداد دارد برای احداث سد و انتقال آب مرزن آباد به دیگر نقاط از بستر رودخانه برای خود برداشت کند.

ردایی با بیان اینکه این حق شهروندان و شهرداری مرزن آباد برای مصارف عمومی و تأمین نیازهای این شهر و احداث دیوار حفاظتی است، تصریح کرد: با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری مربوط به همکاری نکردن برخی ادارات است، خاطرنشان کرد: امروز اداره منابع طبیعی و راه و شهرسازی همکاری خوبی با شهرداری دارند، اما از سوی ادارات خدمات رسان مرتبط با شهرداری این همکاری وجود ندارد که این موضوع منجر به نارضایتی شهروندان و مدیریت شهری شده است.

کد خبر 469145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.