منتظر گزارش آتش‌نشانی درباره حریق ساختمان شهرداری رشت هستیم

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت گفت: بخشی از سرور محلی و شبکه اتوماسیون، کابل‌های دوربین و تجهیزات ثانویه در حادثه آتش‌سوزه ساختمان شهرداری دچار خسارت شده است‌.

امیر حسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آتش‌سوزی ساختمان شهرداری، گفت: این حادثه به علت اتصال سیم کشی برق داخل داکت آسانسور در طبقات ساختمان شهرداری رخ داده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان خسارت به شبکه برق ساختمان وارد شده است، افزود: بخشی از سرور محلی و شبکه اتوماسیون، کابل‌های دوربین و تجهیزات ثانویه در این حادثه دچار خسارت شده است‌.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارات نشده، تصریح کرد: به‌طور موقت تمام معاونت‌های شهرداری در ساختمان شورا و شهرداری مناطق مستقر شده است.

وی ادامه داد: آتش سوزی و خسارات به ساختمان شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان دچار اختلال نخواهد کرد.

علوی با تاکید بر اینکه هرچه سریع‌تر تعمیرات ساختمان مرکزی شهرداری در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: منتظر گزارش نهایی واحد خدمات آتش نشانی رشت در خصوص این اتفاق هستیم.

به گزارش ایمنا، ۲۶ دی‌ماه ساختمان مرکزی شهرداری رشت دچار طعمه حریق شده بود که با تلاش اتش نشانان این آتش سوزی مهار و هیچ گونه خسارات جانی از خود به جا نگذاشت.

کد خبر 469103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.