جزئیات تازه قسمت ویژه سریال فرندز

لیسا کودرو، بازیگر نقش فیبی در سریال «فرندز» جزییات تازه‌ای از قسمت ویژه این سریال اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سریال «دوستان» (Friends) یکی از پرطرفدارترین سیت‌کام‌های تاریخ تلویزیون است که در سراسر دنیا هوادار خاص خود را دارد. این سریال در بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ در ۱۰ فصل از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. سال گذشته بود که اعلام شد ستارگان این سریال برای ساخت یک قسمت ویژه برای سرویس پخش ویژه اچ بی او مکس دورهم جمع خواهند شد. اما شیوع ویروس کرونا ساخت این قسمت را به تعویق انداخت.

چندی پیش متیو پری، بازیگر نقش چندلر اعلام کرد که این قسمت ویژه که «تجدید دیدار» نام دارد در ماه مارس سال ۲۰۲۱ در سرویس اچ بی او مکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

حالا لیسا کودرو، دیگر ستاره این سریال نیز در گفت‌وگو با پادکست «راب لو» جزئیات تازه از این قسمت را فاش کرده است. او ضمن خبر دادن از پایان ضبط بخش‌هایی از این فسمت، گفته است: «این اپیزود ویژه یک ریبوت نیست، بلکه فرصتی برای یادآوری خاطرات عوامل سریال است. این قسمت ویژه یک پروژه متن محور نیست و ما شش بازیگر در قالب شخصیت‌های‌مان در سریال ظاهر نمی‌شویم. خودمان هستیم که دور هم جمع می‌شویم، اتفاقی که زیاد روی نمی‌دهد و از سال ۲۰۰۴ وقتی سریال تمام شد هرگز اتفاق نیفتاده است».

بدین ترتیب اتفاقی که طرفداران سریال فرندز از سال ۲۰۰۴ منتظر آن هستند، بالاخره رخ داد و شش ستاره این سریال یعنی جنیفر آنیسون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، دیوید شویمر، متیو پری و مت له بلانک بار دیگر دورهم جمع خواهند شد تا خاطرات شیرین «دوستان» را مرور کنند.

کد خبر 469089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.