۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
سریال فرندز بازمی‌گردد

متیو پری بازیگر نقش چندلر در سریال پرطرفدار دوستان (FRIENDS) اعلام کرد که این قسمت ویژه این سریال در ماه مارس سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از نیویورک پست، سریال فرندز (دوستان) یکی از پر طرفدار سیت‌کام‌های تاریخ تلویزیون است و در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. این سریال در ۱۰ فصل بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ میلادی پخش شد. چندی پیش شبکه اچ بی او اعلام کرد که سرویس جدیدی تحت عنوان اچ بی او مکس را تأسیس کرده و این سرویس با پخش یک قسمت ویژه از سریال دوستان کار خود را آغاز می‌کند.

اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تولید این قسمت به تعویق افتاد. حالا متیو پری ۵۱ ساله که نقش چندلر را در سریال ایفا می‌کرد، اعلام کرده که این قسمت ویژه در ماه مارس سال ۲۰۲۱ در سرویس اچ بی او مکس پخش خواهد شد.

این قسمت ویژه «تجدید دیدار» نام دارد و طبق گفته پری به نظر می‌رسد بازیگران اصلی مجموعه دوستان یعنی جنیفر انیستون، لیسا کودرو، مت لبلاک، کورتنی کاکس و دیوید شویمر سال پرکاری را پیش رو خواهند داشت.

مارتا کافمن، خالق این برنامه، پیش تر گفته بود که می‌خواهد منتظر ضبط برنامه ویژه بماند، زیرا او می‌خواست که مانند ضبط قسمت‌های اصلی سریال مخاطبان به صورت زنده بتوانند در آن شرکت کنند.

به همین دلیل سازندگان این سریال ترجیح دادند که تا زمان فرا رسیدن یک زمان امن برای تولید صبر کنند. این قسمت ویژه در همان استودیو اصلی و با همان ست خواهد بود.

کد خبر 455163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.