رفع تصرف از زمین‌های کشاورزی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از رفع تصرف ۱۰ قطعه زمین کشاورزی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در طرح ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر، اظهار کرد: در راستای مبارزه با زمین خواران طرحی ضربتی به مدت ۷۲ ساعت توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که از توان و ظرفیت یگان‌های انتظامی دیگر نیز استفاده شد و تعداد ۱۰ قطعه زمین کشاورزی به مساحت یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۶۲ مترمربع که توسط افراد سودجو تغییر کاربری داده شده بودند، مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این قطعه زمین‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، گفت: در این رابطه ۱۰ فرد متخلف نیز دستگیر و برای رسیدگی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی‌فر با اشاره به رصد دقیق پلیس بر اقدامات غیرمجاز و مجرمانه، اظهار کرد: با افراد سودجویی که بدون مجوز و به صورت غیرقانونی اقدام به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی کرده و به منابع طبیعی و زیست محیطی آسیب وارد کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر 468928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.