جریمه ۱۳ میلیاردی برای قاچاقچی ماسک

جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچیان ماسک، جریمه ۸/۲ میلیاردی واحد فرآورده‌های لبنی در کرمانشاه، جزای ۱.۲ میلیاردی برای قاچاقچی لوازم آشپزخانه در قم آخرین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، حسین ایزدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان گفت: بر اساس گزارش پلیس انتظامی شهرستان بندرعباس، مأمورین کلانتری ۱۴ این شهرستان موفق شدند از یک انبار غیر قانونی مقادیر قابل توجهی ماسک و لوازم بهداشتی کشف کنند.

وی افزود: با دریافت گزارش و رسیدگی به پرونده در شعبه هشتم، سه متهم این پرونده به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالا به نفع دولت محکوم شدند و ماسک‌های مکشوفه برای توزیع به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

جریمه ۸/۲ میلیاردی واحد فرآورده‌های لبنی در کرمانشاه

قهرمان شاهی در این باره اظهار کرد: بر اساس گزارش ارسالی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری مرکز بهداشت و مطرح شدن پرونده در شعبه هیأت بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه، متهم به دلیل فعالیت غیر قانونی کارگاه غیر مجاز و مشکوک به آلودگی‌های فرآورده‌های تولیدی، محصولات کپک زده، استفاده از مخمر بیشتر از حد مجاز در تولید کره، حکم به معدوم سازی کالای مکشوفه صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، افزود: همچنین با رأی شعبه رسیدگی کننده، متهم پرونده به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

جزای ۱.۲ میلیاردی برای قاچاقچی لوازم آشپزخانه در قم

مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، اظهار کرد: مأمورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری مستقر در موقعیت کمربندی امام علی (ع) قم به یک دستگاه خودروی سواری، مظنون و در بازرسی از خودروی مذکور، محموله‌ای شامل تعداد ۲۰ دستگاه پلوپز، ۳۰ دستگاه اتو و ۲۰ دستگاه همزن به ظن قاچاق کشف و گزارش‌ها برای رسیدگی به تعزیرات ارجاع شد.

با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته؛ متهم را علاوه بر ضبط اقلام مکشوفه قاچاق به نفع دولت و همچنین با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعاً به پرداخت مبلغ ۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

ضمناً بر اساس قانون کلیه کالاهای مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گردید.

کد خبر 468878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.