تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری نیازمند تصمیم جهادی است

رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: مجلس باید تصمیمی جهادی و انقلابی برای تبدیل وضعیت نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی شهرداری بگیرد.

فرهاد رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید یک تصمیم جهادی و انقلابی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی بگیرد.

وی با بیان اینکه این نیروها در حقیقت در این شرایط اقتصادی نامناسب نیازمند حمایت هستند، تصریح کرد: باید نیروها متخصص بوده و از طریق آزمون‌های استخدامی جذب شوند زیرا در غیر این صورت جذب آن‌ها برای دستگاه اجرایی تبعات دارد، پس باید مجوز کافی از وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها اخذ شود تا نیروهای تحصیل‌کرده به سیستم اداری تزریق شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: اکنون در حوزه فضای سبز، شهرسازی، ترافیک و مبلمان شهری نیرو نیاز داریم که باید از طریق استخدام جذب شوند.

وی ادامه داد: در زمینه پرداخت حقوق نیروهای شرکتی و حجمی نیز باید علاوه بر اینکه حقوق آنها پرداخت می‌شود برایشان مزایا هم در نظر گرفته شود تا مشکلی پیش نیاید.

رئیسی تاکید کرد: نخستین اولویت شهرداری باید پرداخت حقوق‌ها باشد چون زندگی برخی کارکنان شهرداری به حقوق و وام وابسته است و اگر دنبال نشود، سبب ایجاد تنش و مشکلات بسیار خواهد شد.

کد خبر 468820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.