بهترین گجت‌ها؛ از دوش حمام هوشمند تا بستنی‌ساز ColdSnap

گجت‌های معرفی شده در رویداد CES ۲۰۲۱ شامل نمایشگر پوشیدنی TCL، دوش حمام هوشمند Ampere، بستنی ساز ColdSnap و یخچال‌های BESPOKE سامسونگ می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نمایشگاه CES ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های در نظر گرفته شده، متفاوت‌تر از هر سال برگزار شده است و خبری از حضور فیزیکی بازدیدکنندگان نبود. علاقه مندان نیز طی مراسم مجازی و آنلاین دستاوردها و فناوری‌های جدید شرکت‌های مختلف را مشاهده کردند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از این محصولات می‌پردازیم:

نمایشگر پوشیدنی TCL

شرکت TCL در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ از نمایشگر پوشیدنی خود رونمایی کرده است. این محصول روی یک عینکی قرار گرفته که دارای دو پنل OLED با رزولوشن ۱۰۸۰p است. صفحه نمایش پوشیدنی TCL این ذهنیت را برای کاربران ایجاد می‌کند که در حال تماشای ویدئو روی یک صفحه نمایش بزرگ هستند. شرکت تولید کننده ادعا می‌کند که این عینک چیزی شبیه یک صفحه نمایش ۱۴۰ اینچی با فاصله چهار متری از کاربر را پیش روی او قرار می‌دهد. تراکم این صفحه نمایش ۴۹ پیکسل در هر اینچ است و توانایی پخش تصاویر سه بعدی را دارد. این نمایشگر پوشیدنی در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما هنوز قیمت قطعی آن مشخص نشده است.

دوش حمام هوشمند Ampere

شرکت آمپر از یک دوش حمام هوشمند رونمایی کرده که دارای اسپیکر آمپر است. این اسپیکر به بلوتوث مجهز بوده و فقط روی دوش حمام قابل استفاده است. دوش حمام هوشمند نه تنها یک نوآوری فوق العاده است، بلکه کاملاً با محیط زیست سازگاربوده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق جریان آب تأمین می‌کند. زمانی که شیر آب باز می‌شود، اسپیکر تعبیه شده روی دوش هوشمند به صورت خودکار روشن می‌شود، و پس از بستن شیر نیروی کافی را در خود ذخیره می‌کند. تا زمانی که آب در لوله‌ها در جریان داشته باشد، اسپیکر آمپر نیروی لازم را برای پخش موسیقی دارد و همزمان باتری را شارژ می‌کند. با هر بار شارژ شدن کامل باتری، این دوش هوشمند، می‌تواند تا ۲۰ ساعت پس از بسته شدن شیر آب موسیقی پخش کند. قرار است این محصول در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ میلادی با قیمت ۹۹.۹۵ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بستنی‌ساز ColdSnap

بستنی ساز ColdSnap یک محصول جالب برای دوستداران بستنی و انواع اسموتی‌های خنک است. این محصول می‌تواند در مدت زمان کمتر از ۹۰ ثانیه انواع بستنی‌ها و اسموتی‌ها را تولید کند. منجمد شدن انواع نوشیدنی‌ها در کمتر از ۹۰ ثانیه برای افراد بسیار جالب است. نحوه عملکرد این مدل بستنی ساز مانند قهوه‌ساز Keurig بوده و به گونه‌ای طراحی شده که فقط کافی است کاربران به منظور تهیه دسرهای تک نفره، کپسول مورد نظر را بالای دستگاه قرار دهند، سپس بین ۶۰ تا ۹۰ ثانیه بعد بستنی یا اسموتی مورد علاقه خود را تحویل بگیرند. انواع گوناگونی از این کپسول‌ها با طعم‌های مختلف برای این بستنی ساز در نظر گرفته شده که متناسب با هر سلیقه و ذائقه‌ای است. قیمت این محصول که در سه ماه دوم سال جاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، تقریباً بین ۵۰۰ تا هزار دلار است.

یخچال‌های BESPOKE سامسونگ

یخچال‌های BESPOKE سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با مجموعه‌ای از رنگ‌ها و جنس بدنه، قابلیت شخصی سازی با سلیقه مشتری را دارد. رنگ‌های قابل تغییر این محصول شامل شیشه‌ای خاکستری، شیشه‌ای آبی آسمانی، فلزی آبی، فلزی قرمز، فلزی مشکی مات، شیشه‌ای آبی، شیشه‌ای سفید و شیشه‌ای قرمز می‌شود. سری یخچال‌های BESPOKE که برای اولین بار در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ معرفی شده‌اند، شامل یک فرمت چهار درب به نام Door Flex-۴ می‌شود که با طراحی تخت، حاشیه‌های زیبا و دستگیره‌های تورفته، متناسب با انواع سلیقه‌ها است. در این مدل یخچال، بخش جدید نوشیدنی‌ها و Flex Zone نیز اضافه شده است. یخچال جدید دارای سیستم آب داخلی با فیلتر تصفیه و یک پارچ آب است. این پارچ به صورت خودکار با آب تازه و تصفیه شده پر می‌شود. علاوه بر این یخچال‌های BESPOKE دارای یخ‌ساز دوگانه است که نه تنها مکعب‌های یخ، بلکه خرده یخ هم برای خنک شدن سریع نوشیدنی تولید می‌کند.

کد خبر 468776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.