۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
از منطقه ۱۳ اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به منظور افزایش کیفیت و کمیت توزیع آب و رفع مشکلات فنی آبرسانی فضای سبز در قائمیه و شهرک ولی‌عصر (عج) ۱۴ هزار متر شبکه آبیاری فضای سبز اصلی و فرعی با صرف هشت میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از عوامل مهم در بهبود عملکرد تأسیسات بوستان‌ها و ابنیه شهری موضوع نگهداری و تعمیرات است که در سال‌های اخیر توسط نیروهای متخصص به صورت مستمر انجام شده است.

وی افزود: در راستای افزایش امنیت و روشنایی بوستان‌ها و فضاهای سبز سطح منطقه و متعاقب آن کاهش مصرف انرژی الکتریکی با استفاده از تأسیسات به روز و کم مصرف، همچنین رفع نقاط تاریک این فضاها، در سال‌جاری حدود دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده که رضایت ساکنان این منطقه را به همراه داشته است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مبلغی بیش از سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای بهبود و ارتقا عملکرد آب‌نماهای منطقه هزینه شده که فضایی آرام و زیبا جهت رفاه حال شهروندان را به وجود آورده است.

وی با اشاره به بهبود شبکه آبرسانی در منطقه ۱۳، گفت: به منظور افزایش کیفیت و کمیت توزیع آب و رفع مشکلات فنی آبرسانی فضای سبز در قائمیه و شهرک ولی‌عصر (عج) با احداث ۱۴ هزار متر شبکه آبیاری فضای سبز اصلی و فرعی و صرف هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد ریال اقدامات لازم انجام شده است.

شرفا خاطرنشان کرد: با انجام این اقدامات احیا فضای سبز شهرک ولی‌عصر (عج) و محله قائمیه صورت گرفت.

کد خبر 468773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمحمدرضا حجازی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    از توجه ویژه و تلاش در زمینه حذف مسیرهای تانکری و کاهش هزینه و مصرف آب به نوبه خود تشکر و قدردانی می نمایم