رحمان رضایی با اولتیماتوم باشگاه به مصاف سایپا می رود

در ایستگاه یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف تیم سایپاه تهران می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان امروز _ جمعه ۲۶ دی ماه _ از ساعت ۱۵ به مصاف تیم سایپا تهران می‌رود.

برای ذوبی ها همچنان کسب پیروزی طلسم شده است و آنها پس از انجام ۱۰ بازی نتوانسته‌اند از یک بازی ۳ امتیاز کامل را کسب کنند. شاگردان رحمان رضایی از ۱۰ بازی خود ۷ تساوی و ۳ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند تا با ۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشته باشند.

در آن سوی میدان تیم سایپا نیز همانند ذوب آهن ۷ تساوی به دست آورده است اما یک پیروزی و ۲ شکست نیز کسب کرده است. آنها با ۱۰ امتیاز تیم سیزدهم جدول هستند.

هر دو تیم برای کسب ۳ امتیاز پا به میدان می‌گذارند. رحمان رضایی طبق صحبت‌های یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن باید از ۵ دیدار آینده خود حداقل ۱۱ امتیاز کسب کند و قطعاً خود او و شاگردانش انگیزه بیشتری برای کسب پیروزی دارند و با رویکرد کسب ۳ امتیاز از این دیدار پا به میدان می‌گذارند و می‌توانند با پیروزی در این بازی حداقل ۲ پله در جدول صعود کنند. از طرفی دیگر شاگردان ابراهیم صادقی نیز به راحتی در برابر تیمی تن به شکست نمی‌دهند و حتی به فکر پیروزی در این بازی خانگی هستند.

سایر دیدارهای هفته یازدهم:

آلومینیوم اراک _ گل گهر سیرجان (جمعه ۲۶ دی ساعت ۱۵)

سپاهان اصفهان _ پیکان (جمعه ۲۶ دی ساعت ۱۵)

تراکتور تبریز _ استقلال (دوشنبه ۲۹ دی ساعت ۱۴:۳۰)

پرسپولیس _ فولاد (دوشنبه ۲۹ دی ساعت ۱۶:۴۰)

کد خبر 468644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.