۱۵ درصد مشترکان آبفا مشمول طرح آب امید هستند

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری آبفای کشور گفت: نزدیک به ۱۵ درصد مشترکان شامل سه میلیون و ۹۰۰ هزار مشترک مشمول طرح آب امید می‌شوند.

به‌گزارش ایمنا، حمیدرضا کشفی اظهار کرد: در طرح آب امید، بر اساس الگوی مصرف کسانی که ۱۵ مترمکعب مصرف داشته باشند، به عنوان خوش‌مصرف، دو برابر این رقم پرمصرف و بیش از آن به عنوان بد مصرف تلقی می‌شوند.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری آبفای کشور افزود: در این طرح، همه مشترکان به‌ویژه پرمصرف و بد مصرف که در دوره‌های گذشته مصارف بالایی داشتند، به‌شکل خاص شناسایی شده و به این مشترکان اطلاع رسانی انجام می‌شود.

کشفی خاطرنشان‌کرد: به این افراد روش‌های کاهش مصرف اطلاع رسانی می‌شود و اطلاعات و تخصص شرکت‌ها در رابطه با روش‌های کاهش مصرف در اختیار همه مشترکان قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود پس از اجرای طرح و تشویق مشترکان بتوانیم مصرف را تا ۱۰ درصد کاهش دهیم.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری آبفا ابراز امیدواری کرد: معافیت خوش مصرف‌ها از پرداخت آب بها که به آنان اطلاع رسانی می‌شود، تشویقی برای همه مشترکان باشد تا مصارف خود را کاهش دهند.

کشفی با اشاره به اینکه بر اساس طرح «آب امید» که از اول دی‌ماه اجرایی شد کسانی که یک سوم الگو مصرف داشته باشند از هرگونه پرداخت آب‌بها معاف هستند، گفت: آئین‌نامه‌های مربوط به این طرح تدوین و ابلاغ شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 468608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.