از نهضت پیاده روسازی منطقه ۱۰ چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای پروژه‌های پیاده روسازی در این منطقه خبر داد و گفت: برای انجام این اقدام بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفت هزار متر مربع پیاده رو در خیابان صباحی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه تکمیل عملیات پیاده روسازی خیابان پروین به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و خیابان مهر به مساحت دو هزار متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال در حال تکمیل است، افزود: یک‌هزار متر مربع پیاده رو سازی در خیابان معلم با صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال در حال انجام است و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: پیاده رو سازی خیابان ناهید به مساحت دو هزار مترمربع تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای انجام این اقدام هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عملیات پیاده روسازی خیابان کاخ تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: پیاده رو سازی این خیابان در مساحت دو هزار متر مربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

شهبازی خاطر نشان کرد: پیاده روسازی خیابان شهروند به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ۲۰ درصد پیشرفت داشته است؛ همچنین مراحل آغاز عملیات اجرایی پیاده روسازی خیابان فجر به مساحت ۹ هزار متر مربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پیاده رو سازی ضلع شمالی میدان قدس به مساحت یک هزار متر مربع و اعتباری افزون بر دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در حال تکمیل است، گفت: پیاده‌رو سازی خیابان آذر بهرام به مساحت پنج هزار متر مربع در مرحله انعقاد قرارداد است که برای اجرای آن ۱۷ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 468502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.