سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در پروژه تله سیژ قزوین

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های قزوین گفت: با وجود تمام مشکلات و کمبود منابع مالی در نهایت تله سیژ قزوین افتتاح شد و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به نتیجه رسید.

هادی طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات مهم شده برای بازگشایی مجموعه تفریحی تله سیژ قزوین اظهار کرد: در صورت وجود یک عزم جدی برای بهره برداری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری متعدد استان قزوین، می‌توان بستر خوبی را برای برخورداری مردم از مزایای آن‌ها ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: مجموعه گردشگری منطقه کامان و زرشک که تکمیل آن مدتی متوقف شده بود در چند سال گذشته با عزم جدی مسئولان و ورود سازمان همیاری به موضوع آن، وضعیت مطلوبی پیدا کرد و توانستیم این منطقه زیبا را برای استفاده شهروندان آماده کنیم.

طاهرخانی ادامه داد: استانداردسازی و تکمیل امکانات برای بهره برداری در شرایط سخت آب و هوایی و فصل زمستان و دمای ۱۰ درجه زیر صفر انجام شده است. در روند اجرا گاهی ارتفاع برف در این منطقه تا دو متر هم می‌رسید، اما با تلاش شبانه روزی همکاران، عاشقانه و مجدانه برای احیا و راه‌اندازی این مجموعه همت کردیم و امروز آماده استفاده شده است.

وی یادآور شد: سازمان همیاری شهرداری‌ها اقدامات زیادی در استان انجام داده و امروز با کمک رسانه‌ها امیدواریم اخبار این فعالیت‌ها منعکس شود تا مردم به آینده امیدوار شوند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های قزوین اضافه کرد: در شرایطی که کشور با محدودیت منابع مالی مواجه شده و اجرای بسیاری از طرح‌های عمرانی و تفریحی متوقف شده و یا ناتمام مانده است تکمیل این مجموعه تفریحی از اقدامات بسیار مهم خواهد بود.

وی گفت: در این مجموعه تفریحی ورزشی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و امیدواریم با تکمیل فازهای بعدی بتوانیم این منطقه را به قطب گردشگری استان تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین تصریح کرد: در هفته گذشته وزیر میراث فرهنگی پس از افتتاح مجموعه تله‌سیژ و بازدید از مناطق گردشگری قزوین، عنوان کرد: مناطقی چون بوستان ملی باراجین و مجموعه تله سیژ از مناطق بی نظیر است و می‌تواند برای جذب گردشگر بسیار مؤثر باشد همچنین ایجاد سه پیست اسکی کودکان، پیست آموزشی و یک پیست ۲۵۰۰ متری حرفه ای در این مجموعه پیش بینی شده است.

طاهرخانی تصریح کرد: راه اندازی سامانه فروش اینترنتی «قزوین من»، ورود به بازار سهام، بهره برداری از پنج هکتار زمین در منطقه حصار پس از ۲۰ سال، راه اندازی مجموعه تله سیژ، راه اندازی شرکت طرح و توسعه و ملی ساختمان و نمایشگاه دائمی استان از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

وی با اشاره به شروع فعالیت رسمی تله سیژ در طول هفته اظهار کرد: این مجموعه از روز سه شنبه تا جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر فعال است و هزینه ورودی برای خبرنگاران رایگان و برای خانواده آنها با ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.

کد خبر 468407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.