اوبامیانگ: از بحران خارج می شوم

به ثمر رساندن تنها سه گل در جریان مسابقات این فصل باعث شده تا بسیاری اوبامیانگ را در یک بحران اساسی ببینند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، بسیاری اوبامیانگ را بازیکن ستاره تیم آرسنال می‌دانستند که بدون درخشش‌های متوالی او در مسابقات، آرسنالی‌ها شاید در طی فصول اخیر شرایطی بسیار بدتر داشتند، بازیکنی که البته این روزها درگیر یک بحران بزرگ در امر گلزنی است.

اوبامیانگ در طی چند سال حضور خود در لباس توپچی‌های لندن تقریباً همیشه عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در بسیاری از مسابقات موفق شد برای آرسنال گلزنی کند. فرم و شرایط خوب اوبا همیشه مورد توجه کارشناسان نیز بوده و در زمان‌های مختلف، کارشناسان به تمجید از او می‌پرداختند.

با این حال اوبامیانگ در فصل جاری به هیچ عنوان حتی نزدیک به دوران اوج خود هم نبوده و نتوانسته انتظارات کادر فنی و هواداران آرسنال را برآورده کند. میکل آرتتا بدون شک از او انتظارات بیشتری دارد آن هم در حالی که او در این فصل تنها سه گل به ثمر رسانده و خودش نیز می‌داند که از بایستی بسیار بهتر از این عمل کند: از ابتدای فصل مشکلی در فوتبال من وجود دارد و به این مسئله آگاهم.

وی ادامه داد: فراز و نشیب در دوران فوتبالی یک بازیکن امری طبیعی است و شما به عنوان یک فوتبالیست باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید شرایط ناامید کننده خود را مدیریت کنید. من همه تلاش خود را کرده‌ام اما می‌دانم که نتوانسته‌ام آنطور که باید توانایی‌های خود را نشان دهم.

با وجود شرایط بحرانی اوبامیانگ در مسئله گلزنی، این بازیکن معتقد است که می‌تواند شرایط را برای خود بهبود ببخشد و روند منفی فعلی را به روندی مثبت تبدیل کند: در حال حاضر بد بازی نمی‌کنیم و می‌توانیم به شش تیم بالای جدول برگردیم. شاید گاهی اوقات در بهترین فرم خود نباشم اما باید تمام تلاش خودم را به کار بگیرم و راهی برای خروج از این بحران پیدا کنم.

کد خبر 468394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.