ویژگی ساندبارهای جدید سامسونگ چیست؟

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 از ساندبارهای جدید خود که از اپل ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کند رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در رویداد CES 2021 از محصولات متنوعی رونمایی کرده است. از جمله محصولات معرفی شده در این نمایشگاه می‌توان به دو مدل ساندبار به نام‌های HW-Q950A و HW-Q800A اشاره کرد. هر دو مدل ساندبار از اپل ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کند و به ویژگی خاصی به نام SpaceFit Sound مجهز است که به کاربران اجازه را می‌دهد ساندبارها را با توجه به فضای در دسترس خود، شخصی سازی و تنظیم کرده و صدای دلخواه خود را بشنوند.

ساندبار HW-Q950A، صدای ۱۱.۱.۴ کاناله تولید می‌کند در حالی که مدل قبلی این محصول که HW-Q950T نام دارد صدای ۹.۱.۴ کاناله ایجاد می‌کند. ساندبار HW-Q800A نیز صدای ۳.۱.۲ کاناله تولید می‌کند و از انواع سیستم‌های صوتی بی سیم نیز پشتیبانی می‌کنند.

هر دو مدل ساندبار شرکت سامسونگ به دستیار صوتی الکسا مجهز بوده و از فناوری‌های Dolby Atmos، HDMI eARC و DTS:X پشتیبانی می‌کند. مدل‌های پیشین این ساندبارها فقط قادر بودند به صورت خودکار صدای تلویزیون را پخش کنند، اما مدل‌های جدید می‌توانند کنسول‌های بازی را شناسایی و صدای آن‌ها را نیز پخش کنند.

هنوز قیمت این محصولات مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که مدل HW-Q950A گران‌تر باشد. مدل قبلی ساندبار سامسونگ که HW-Q950T نام داشت هزار و ۸۰۰ دلار بود، البته مدل HW-A800A قیمت مقرون به صرفه‌تری خواهد داشت. مدل قبلی این محصول که HW-Q800T نام دارد تقریباً ۹۰۰ دلار است.

کد خبر 468241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.