مسواک هوشمند پلاک‌های دندان را ۲۰ برابر موثرتر از بین می‌برد

شرکت فیلیپس در نمایشگاه CES 2021 نوعی مسواک هوشمند معرفی کرده که به هوش مصنوعی مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌های مختلف فناوری تا کنون محصولات متنوع و جالبی را در نمایشگاه CES 2021 معرفی کرده‌اند. شرکت فیلیپس نیز به منظور پیشی‌گرفتن از رقبای همیشگی خود مانند Oral-B، مسواک جدیدی معرفی کرده است که Sonicare 9900 Prestige نام دارد. این مسواک با مجهز شدن به هوش مصنوعی بر بهداشت دهان و دندان و روش مسواک زدن فرد نظارت داشته و به محافظت بهتر از دندان‌ها در برابر پوسیدگی کمک می‌کند.

مسواک جدید فیلیپس با استفاده از فناوری SenseIQ متوجه می‌شود که کاربر تا چه میزان مسواک را روی دندان‌های خود فشار می‌دهد و شدت لرزش را بر اساس آن تنظیم می‌کند. اغلب ما زمان مسواک زدن فشار زیادی بر دندان‌ها و لثه وارد می‌کنیم، اما مسواک هوشمند جدید مانع این کار می‌شود. علاوه بر این برس این مسواک با زاویه خاصی طراحی شده است به طوری که پلاک‌های دندان را ۲۰ برابر موثرتر از مسواک‌های دیگر از بین می‌برد.

برنامه خاص Sonicare افراد را در زمینه چگونه تمیز کردن دندان‌ها به بهترین صورت راهنمایی می‌کند. به نظر می‌رسد افراد هر چه بیشتر از این برنامه استفاده کنند توصیه‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد شخصی‌تر و منحصر به فردتر می‌شود.

این نرم افزار قادر است با گذر زمان گزارش پیشرفت هفتگی، ماهانه و حتی سالیانه بهداشت دندان‌ها را فراهم کند. شرکت فیلیپس یک جعبه چرمی مسافرتی برای مسواک مورد نظر طراحی کرده است که توجه افراد زیادی را به خود جذب خواهد کرد. این جعبه برای شارژ آسان‌تر، دارای درگاه USB-C است. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نشده است.

کد خبر 468240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.