سایت مخصوص ماهیگیری در خرم‌آباد ایجاد شود

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: با توجه به نارضایتی مردم از حضور شهروندانی که در حاشیه دریاچه کیو اقدام به ماهیگیری با قلاب می‌کنند شایسته است شهرداری خرم آباد مکانی را خاص این افراد و در قالب سایت مخصوص ماهیگیری اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم کوشکی در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر خرم‌آباد که با دستور کار بررسی و تصمیم گیری نهایی تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۰ شهرداری خرم آباد برگزار شد، از اعضای شورا به دلیل برگزاری جلسات دقیق و منظم بررسی تعرفه‌های عوارض و بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری و رفع نواقص و کاستی‌های موجود تقدیر کرد.

وی افزود: امید است در بررسی و تصویب تعرفه عوارض ۱۴۰۰ به گونه‌ای عمل شود که هم رضایتمندی شهروندان جلب شده و هم شهرداری بتواند با دستیابی به اهداف درآمدی خود خدمات شایسته‌تری را ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، رسیدگی به وضعیت نامطلوب میدان میوه و تره بار بهارستان را موجب رضایت‌مندی کسبه و غرفه داران میدان دانست و با اشاره به مشکلات سازمان مدیریت پسماند تصریح کرد: چهار برنامه به عنوان اولویت در دستور کار مدیریت سازمان قرار داشته اما هیچ کدام از این طرح‌ها و برنامه‌ها محقق نشده و این نگران کننده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مدیریت جدید سازمان پسماند بتواند بار دیگر این سازمان را به جایگاه خوب گذشته خود بازگرداند، از شهردار درخواست کرد تدبیری بیندیشد و سازمان را در راستای وصول طلب‌های خود از مناطق حمایت و یاری کند تا هرچه زودتر مشکلات افراد شاغل در این سازمان حل شود.

کوشکی با تاکید بر اینکه تنها دنبال ایجاد تحرک در سازمان‌های تابعه شهرداری هستیم و می‌خواهیم سرمایه ارزشمند نیروی انسانی در شهرداری پای کار آمده و منفعل نباشد، افزود: لازم است با بکارگیری مدیران و کارشناسان به حاشیه رانده شده در حوزه‌های مختلف کاری و تخصصی به بهبود وضعیت شهرداری کمک شده و از تجربیات نیروهای باسابقه شهرداری در قالب اتاق فکر بهره برده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با انتقاد از وضعیت نامطلوب سد معبر و حضور دستفروشان در هسته مرکزی شهر این پدیده را تهدیدی علیه اجرای طرح خوب ساماندهی هفته بازارها در سنوات اخیر دانست و افزود: درحالی که هفته بازارها در سال‌های اخیر از رونق خوبی برخوردار بود و یکی از منابع درآمدی سازمان مشاغل شهری به حساب می‌آمد با ضعف در نظارت درست بر دستفروشان هسته مرکزی شهر بیم آن می‌رود که به زودی شاهد شکست طرح هفته بازارها در خرم آباد هم باشیم.

کوشکی اظهار کرد: با توجه به نارضایتی مردم از حضور شهروندانی که در حاشیه دریاچه کیو اقدام به ماهیگیری با قلاب می‌کنند شایسته است شهرداری خرم آباد مکانی را خاص این افراد و در قالب سایت مخصوص ماهیگیری اختصاص دهد.

کد خبر 468103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.